Rage against the vrućina :D

24.7.12

Kiša i niske temperature su  me inspirisale za post o kozmetici koja pomaže protiv vrućine ?! Hmmm ...
Ne znam kako vi podnosite ove tropske temeprature ali ja pokušavam da se držim kuće,lubenice i 
čaja ( valjda i ptice na grani znaju da ga je bolje piti kad je vani vruće ).
Dnevna verzija mog " šminkanja " se svodi na Avene mineralnu kremu sa faktorom 50 . 
S obzirom da ni naveče nije Bog zna kako bolje jer temperature idu od 28 do 33 u 22:30h ?!! morala sam da nađem način da spriječim topljenje i ono malo šminke što se natjeram staviti .
Opet problemi sa licem a Diacneal nisam ponijela kući :'( tuga do neba !

Nego da vam predstavim saveznike ovih dana :D

Taaaaa daaaaa !




O Olay fluidu sam pisala u prethodnom postu i nakon par dana korištenja vidno me razočarao :( nažalost,ljubav je bila samo na prvo mazanje tako da on otpada kao njega kože,šmrc  šmrc. Međutim,ja ga koristim kao podlogu jer divno matira . 

Dok nisam kupila fluid koristila sam Catrice make up base iz limitirane kolekcije " Out of space " . Iskreno,cijena i omjer kvaliteta su tu negdje. Ja sam ga platila 3,95 KM i ne vrijedi ni marke više jer mi daje tako dewy efekt a to sigurno neće držat' puder na mjestu .




Becollino puder se družio samnom dok sam još teturala na fax pa me vrućine smarale i samo sam ga nanosila četkom za puder da mi se lice manje znoji - pametno ili ne ?! Uglavnom,poslužio je svrsi a košta samo 2,30 KM :)


Essence fix&matte nije ništa što vam nuuuuužno treba jer njegovu ulogu časno obavlja Becollino . Radi se o puderu koji matira i prilagođava se boji kože,nema nikakvu boju a čak i teksturom podsjeća na baby pudere. Dobro dođe za onako fensi - šmensi mahanje četkicom u toku šminkanja :P ali matira,i preporučujem jer mu cijena nije previse,8,85 KM . 


Rimmel Stay matte pressed powder kupljen na preporuku djevojaka iz DMa i zadovoljna sam ! Prije njega sam koristila Max Factor i sad da baš vidim neku razliku ... pa i ne vidim .Sve nijanse mi se čine nekako prilagodljive licu za razliku od Max Factora sa kojim i te kako možete " mašiti " pa dobiti onaj bolesni izgled različite boje vrata i glave.Odlično matira,koristim i ljeti i zimi i pristupačniji je od MFa. Čini mi se da sam ga platila oko 7 KM .


Čekam da mi dođe Missha Perfect cover da je swatcham sa nekim Bourjois podlogama a i samu jer sam čitala da je hladnog podtona a ja sam baš žućko pa da vidim do koje mjere oksidira i može li se prilagoditi toplim podtonovima. I danas sam ulovila neke stvarčice po povoljnim cijenama
 ( ja vam ne volim davati 30,40 i više kaemčića za majice i općenito ne bacam lovu kad vidim basnoslovnu cifru torbe,hlača ili košulje,uvijek ganjam sniženja ).
Tako je i ova majica koštala 9 KM,jeiii !



You Might Also Like

10 komentari