Neki novi klinci ...

28.6.13

Smišljanje naslova posta mi je uvijek najveći izazov a onda nakon toga i pisanje teksta
kojim bi vam rekla što više a da ne smorim . 
Znam da sam loša blogerka već neko vrijeme ali ne zato što sam lijena pa mi se ne rade postovi
već što konstantno imam probleme sa konekcijom i zbilja ne znam zašto plaćam internet koji 
85% vremena ne mogu da koristim . 
Dok napokon, jednom za sva vremena ne riješim taj problem snalaziću se za wi - fi .

Nego, u ovom postu sam htjela da vam ukratko najavim o nekim novim stvarima koje planiram da radim .
Ako me pratite od početka, ili barem duži vremenski period onda znate kako ovo nije ni modni ni kozmetički blog ni politički već jedan bućkuriš u kojem se trudim pisati o svemu što smatram da je zanimljivo .

Ja sam blizanac, mi ne možemo da se ograničimo na samo jedno :P
Nego, do sad ste mogle da čitate o online shoppingu, pogledate s vremena na vrijeme neki outfit a najčešće recenzije proizvoda . To će da ostane, recenzije će i dalje da budu primarne samo što će broj outfit postova da bude veći u narednom periodu .

Šta će još biti novo ?
Planiram da s vremena na vrijeme ubacim post i životnu priču mladih, uspješnih ljudi koji su sve stekli zahvaljujući samo svom radu i trudu, priče koje bi mogle da djeluju inspirativno na vas . 
Ono što bi još voljela je ostvariti saradnju sa nekom od domaćih blogerica
koje bi uradile neku " gostujuću " recenziju . Prebaciću se i na drugu domenu, promjeniti izgled bloga i uozbiljiti cijelu stvar . Takođe, moram da vam spomenem kako sam ostvarila saradnju sa Office shoes 
a vjerujem da već svi znate ko su oni . Pored Office shoesa tu će biti i saradnja sa djevojkom koja se bavi izradom ....... ( par tačkica jer neću baš sve da vam ovim postom otkrijem, nešto mora ostati i tajna ) .
A da ne bude da su sve te saradnje ustvari samo za mene, i vi možete očekivati različite nagradne igre,  određene popuste i slično . Iskreno se nadam da će vam se svidjeti sve promjene koje uvedem, a naravno, otvorena sam i za vaše prijedloge, u vidu komentara ili na mail .





You Might Also Like

14 komentari