Summer '13 wishlist

9.6.13

Meni su ovakvi postovi skroz kul :)
Uvijek gledam šta bi ko htio, koliko se trudi da to ostvari i slično ...

Moja wishlista je zapisana na fonu .
Pored one šta treba kupiti.

I kontam ne bi bilo loše da podijelim sa vama .
Priznajem, post sam odlučila otipkati nakon ovog .

Da, da kopiraaam teeee :P

Iako će sad svaka moja drugarica reći " ŠTO ĆE TI TOLIKE STARKE " 
ja i dalje smatram da mi treba što više. Budimo realni, to je jedina obuća koju nosim . Osim kad je zima . Tad buce. Baletanke i cipelice nisu moj fazon, eventualno rimljanke . Al' inače starke na sve. Nosim ih od 6.godine i nosiću do kad se god budu proizvodile . Najbolja obuća na planeti :) ovo bi mi ljeto trebalo neke plitke i neke zanimljive bojice ...
Crvene, plave, bijele, crne, šarene - to sve imam . Odgovaralo bi mi nešto neon i dinjasto, eventualno mint.
Oke, to su već 3 para -_-


Nije da nemam i torbi ali bi mi dobro došla još jedna crna, velika , najvećaaaaa !
Nikad dosta prostora u torbama, naročito od kako vukljam aparat gdje god da krenem.
Al' ne bi neku ebay verziju i slično, radije bi handmade a za to će vjerovatno biti 
zadužena moja drugarica Maja o kojoj ćete imati prilike čitati u nekom od naredni postova.
Uvodim nove stvari na blog, pravi bućkuriš.

Neki od modela koji mi se sviđaju ...


Može da bude isfurana i slično ali nisam je kupila kad je bila ta manija pa ću ovo ljeto, kad malo ohlade od nje. Inače, ako je dovoljno velika, ovo je savršen oblik torbe i ne bi se od nje odvajala ...



Važi isti tekst kao za ovu gore :D
Uglavnom, nek' je dovoljno velika za sve gluposti koje nosim svaki dan ...

A totalna pobjednica na listi je Celine trapeze.
Fake, naravno . 



Kad smo kod odjeće, trebam i jednu maxi suknju.
Najbolje da bude crna . 
I sad ćete mi svi reći BAR JE TO LAKO NAĆI ...
E jeste kad si visok maximalno 170cm, kad imaš 10 cm više a hoćeš suknju od struka pa baš maxi
malo sutra je ima . Svaka mi stoji na pola 12 :(


Šta mi još treba ?
A da, kozmetika !
Preparativna, dekorativna ... svakakva . 
Jedna od prvih stvari mi je da nekako dođem do LRP effeclar duo koje nema u Bosni a ja nemam
 nikog iz Hrvatske ko bi mi donio :(







I Murad set protiv bubuljica je jedna od onih stvari koje mi trebaju " po hitnom postupku " 
al' to ću sa Jagodice da naručim . Iako sam propustila super kod i popust, nema veze, ipak i redovna cijena nije previsoka, AKO je dobar onoliko koliko ga hvale i pomogne mi ...



Bog me ubio pa sam ikad i proguglala ovaj puder.
I otišla isprobati . 
I onda ga jedan dečko, doktor za šminku, dodatno nahvali ...
Njegovo kraljevstvo, Shiseido Sun protection !!



A kad imam ostale setove, i ovaj bi rado dodala u kolekciju .
Iako čak mislim da mi ne treba, ipak ću da ga kupim ...
Real Techniques Starter set . A dodaću i još jednu 
Face expert jer je toliko volim da moram imati dvije. 


I konačno, ovo malo čudo koje sam htjela dok još ni stiglo u Bosnu nije . 
Mislim, znam ja da će biti moj prije ili kasnije ali ja hoću da to bude što prije ...

Gospodin Samsung Galaxy S4


Dušaaa slatka !
Sve pjevušim  " biće moj, biće mooj " dok ga gledam ...

I imam još jednu želju već duže vrijeme a očigledno da me niko ne shvata ozbiljno !
Hoću fiksni aparatić !
Ne, ne moram, ali smatram da mi treba tako da, i to uz Samsung do 
kraja godine pod 
" obavezno " !

Je l' imate vi kakve želje ? Skromne, nerealne ?
Svejedno :D

P.S. Pogledajte BLOG SALE pa ako vam se nešto svidi, pogurajte,
da što prije prekrižim sve sa wishliste za ovo ljeto :D




You Might Also Like

43 komentari