Office shoes

31.7.14

U prethodnom postu ste mogle pročitati da sam ostvarila saradnju na koju sam jako ponosna. 
Moj budući partner na blogu je OFFICE SHOES! 
Čisto sumnjam da postoji neko u Bosni i Hercegovini ko nije tamo kupovao i sigurno znate da je to firma koja spaja moderno, kvalitetno a opet, džepu prihvatljivo.
Neću vam odmah otkriti na kojem principu ćemo da sarađujemo ali pstt, vjerujem da ni moji čitaoci neće da budu zapostavljeni i da ćete uživati pratiti moj rad zajedno sa Office Shoes kompanijom. 
Ovim postom bi vam htjela predstaviti samu firmu...
Da, znam, nije špansko selo ali postoje jako zanimljivi podaci o tome a možda neko nije uspio da uprati sve brendove koji se tu mogu pronaći.


OFFICE SHOES ne postoji samo u Bosni i Hercegovini već širom Europe. U 13 država u kojima posluju imaju više od 120 maloprodajnih objekata, više od 1000 zaposlenih te dnevno usluze i do 100.000 mušterija. Brendovi koje možete pronaći su: Skechers, Cat®, Lacoste, Timberland, Vans, Converse, Diesel, Dr. Martens, Kickers, Tommy Hilfiger, Polo Ralph Lauren, Havaians, Rider kao i Kitten cipele, sandale...
 Politika firme se zasniva na kvalitetnoj obući i uradiće sve da bi se vi, kao kupac, osjećali ugodno te da sa zadovoljstvom obavite kupovinu, i naravno, dođete po još. Kada je u pitanju Bosna i Hercegovina, a naročito Banja Luka spomenuću vam 3 maloprodajna objekta i to u dva u srcu Banja Luke, odnosno sami početak Gospodske ulice te radnja u Boski dok se treći nalazi u Mercatoru, i meni lično je taj najdraži.
 U ostalim gradovima imaju radnje u Brčkom, Bijeljini,  Zenici, Mostaru i 4 radnje u Sarajevu. Jedni su od rijetkih koji se trude imati skoro pa na sedmičnoj bazi popuste i akcije a kvalitet i zadovoljstvo kupca su na prvom mjestu. 
Kako ja doživljavam Office shoes?
Jedino mjesto u gradu gdje mogu da odem kupiti jedan, dva ili tri para obuće bez da me trgovci gledaju mrskim pogledom i dišu za vratom ili totalno ignorišu. Ako išta može da istjera iz radnje to je onda neprilagođenost prodavača. Dešavalo mi se da uđem na par mjesta u kojima doslovce, pored milion zujalica i obezbjeđenja uvijek neko hoda za vama i osjećate se neugodno. Isto tako, ništa manje ugodno nije ni to kad vas totalno izignorišu. Ja sam na poslednjoj akciji koja je bila organizovana potrošila brdo love a nikad se nisam osjećala bolje zbog toga.
Zašto?
Zato što su djevojke koje rade bile nasmijane , šaljive, susretljive i pustile me da pogledam i predlagale različite stvari te pomogle sa odabirom. ( psstt, ali moram da spomenem kako u Banja Luci ne ulazim u CM u hotelu Vidović i tamo više nikad neću ni marke da potrošim zbog izrazite neljubaznosti. I ne, nije ovo nikakvo pljuvanje ali radnice tamo jednostavno ne znaju šta im je posao. A koliko vas uopšte posjeduje makar jedne Kitten štiklice? Kad bi ovo pitanje postavila pred masom djevojaka vjerujem da bi vidjela puno ruku... a naročito kad možete na nekoj akciji da platite štikle 30 – 50 KM, mojoj sreći nema kraja. Da, često nam to ne treba ali kako odoliti pa makar samo krasile cipelar.
Poseban naglasak ću da stavim i na VANS koji možete tamo pronaći a za koji provjereno znam em je kvalitetan, em moderno i toliko je cura bilo ludo i slinilo za istima samo negdje guglajući a sad imate priliku da ih vidite, probate i pazarite. A popularne CAT cipele? One velike, teške cipele koje su zaludile cijeli svijet... Timberland, Converse, Lacoste, Skechers su samo neki od brendova za koje vjerujem da pružaju toliko raznovrsnu ponudu da svako može pronaći idealan par obuće. Moram naglasiti da, ako nemate Office shoes u svom gradu, zovite ih da otvore :P šalim se ... I tome je doskočeno.

Čim?
Pa online shopom, naravno. Ono što vi trebate je da odete na officeshoes.ba , prelistate sve ono što nude a što je fino raspoređeno u kategorije da se lako krećete po sajtu i vidite fotografije. Ono što mi se još sviđa je da ispod svakog proizvoda možete da nađete i dodatne informacije kao što su od čega je obuća napravljena, način izrade, najbolji način za održavanje i to su detalji koji ustvari govore da se najviše misli na kupca i njegovo zadovoljstvo prilikom kupovine. Lijepo to sve ubacite u korpu, ukucate podatke i platite onda kad vam poštar donese na kućnu adresu. Simple, right? Kul je i što imate priliku da vratite nešto u slučaju da vam ne odgovara broj, odnosno da zamjenite a sama dostava nikad ne traje više od 7 dana. Dostava je za područje cijele Bosne i Hercegovine i sasvim je nebitno u kojem ste gradu, ili selu, obuća će da nađe put do vas.
Da ne dužim, ostavljavam vas sa fotografijama Office shoesa iz Banja Luke i naglašavam da požurite i iskoristite sniženje koje je trenutno aktuelno sa popustima i do 50% na cipelice, štiklice, patičice, papučice i slično. Ja sam već pikirala makar 4 para i ubjeđujem samu sebe da kupim ipak samo dva. U narednim postovima ćete moći vidjeti jesam li uspjela da im odolim.
Da li vi kupujete u Office shoesu, imate li iskustvo sa njihovim onlne shopom i općenito, 
koliko vas privlači kupovina tamo?









Office shoes , centar grada :)






Office shoes, Mercator

You Might Also Like

46 komentari