Avon Plump Pout ruž za usne

2.10.12

Ja ne koristim ruževe. 
Jednostavno,ne stoje mi ... imam čudne usne sa kojih se sve preslikava pa onda izgledam kao neka trogodišnjakinja koja se zamrljala maminim ružem :D 
Ne nosim ni sjajila,ni labela u boji ... zimi melem u sticku a ljeti ništa .

Ali eto,kad đavo neda/ ne da mira odlučim pokušati sa Plump Pout ružem iz Avona,nijansa Terracota .



Minimalistička i prefinjena kombinacija crne i zlatne boje. Solidan kvalitet plastike,izdržljiv i nema šanse da se otvori sam u torbi i nedaj Bože napravi belaj :) 




Nijansa Terracota je intenzivna topla crvena boja,idealna za jesen. 
Predivno miriše,maže se lako,traje i ne isušuje usne.
Cijena je 7,90 KM,barem sam ga ja toliko platila a čini mi se da mu je redovna cijena oko 13 KM.

Ruž ipak moram proslijediti nekom bez obzira koliko je dobar,stvarnoooo na meni izgleda očajno !
Ali svakako preporučujem,pogotovo ako ste topli podton i volite intenzivne crvene,ovaj ruž je pun pogodak za jesen . A bome i za zimu :D




You Might Also Like

29 komentari