Autumn fun :)

17.10.12


VOLIM,VOLIM,VOLIM JESEN :D

Volim i proljeće,ali jesen mi je draža ... 
Opadanje lišća,ugodna temperatura koja dozvoljava slojevito oblačenje,sezona kestenja,šetnja :)
Nije me bilo par dana,imala sam problema sa internetom i uploadom slika al'se
 nadam da će od sad sve funkcionisati kako treba. Sezona ispita je završena,počela su predavanja .
Eh da,jedna novost - počela sam saradnju sa Avon kozmetikom . Pretpostavljam da je dosta vas već i zna  o čemu se radi . Oni će mi slati proizvode da ih recenziram što mi uopšte nije teško s obzirom da svakako volim Avon i uvijek nađem nešto zanimljivo za kupovinu .
Baš ovih dana,prije dogovora o saradnji sam naručila njihov najdivniji
 Far Away parfem koji obožavaaaam !
Nego,dobila sam prvi paket sa proizvodima a recenziju očekujte uskoro :)

Opet me muče bubuljice i moje nenormalno lice i zbilja ne znam šta da radim -_-
Protekle sedmice,kad god sam planirala outfit i / ili make - up post OPET nikog da me slika !

Random photos of the week :)
I / heart / ZARA ! It's parka timeeeeeeeeeee :D
Nešto slatko od drugara,poklon iz Grčke :)
Upoznajte Cicku :)
New in 
Pripreme za zimu ...
" Alhemičar " i Avon stvarčice ... zalutale su i dvije olovke,Essence i Farmasi a i o njima će biti riječi te Farmasi ulje za zanoktice. Što se Farmasija tiče,čujem da ih neće uvoziti više pa sebi obezbjedite zalihe omiljenih proizvoda. Ja ću definitivno da kupim još dosta toga . ( zavirite u Didaco ) .


I pišite mi u komentarima šta vas više zanima : Avon Flawless mousse ili ruževi :)

You Might Also Like

32 komentari