Random photos :)

29.10.12

Napravih i ja FB Fan page ... i sad sam previše smotana da stavim widget na blog. 
Ustvari,ne da sam smotana već jednostavno ne funkcioniše šta god da uradim . 
Ako neko ima savjet kako da to jednostavno uradim bila bi jako zahvalna :) 


A do tada,lajkajte :P

Cicka


Lioele Dollish Veil Vita BB krema . Tester sam dobila uz kupovinu Nesura flastera o kojima će uskoro biti recenzija . Što se tiče ove BB kreme meni se najbolje pokazala kao primer odnosno make-up base kao što i piše jer odlično zagladi površinu kože,sakrije crvenilo i stvori svilenkasti osjećaj na koji svaka druga podloga sjeda savršeno .
Full size mi je ipak preskup,negdje oko 17 dolara pa ću ganjati neku
aukciju ili eventualno čekati neki višak para :D

Nova,SAVRŠENA,boja kose . Stvarno volim ove pjena - farbe i preporučujem !
* akcija u CMu  sa CM karticama,cijena farbe 9,10 KM .

Literatura za 3.godinu .

 0,99 $

Ono kad je dosadno pa se ja malo šminkam :P

Fotografa i dalje nemam,kao što možete primjetiti ...
Slike su maloprije " okinute " kad sam se vratila sa kafe . 
Nisam se posebno spremala za blog nit' namjeravam u budućnosti . 
Ako bude još outfit slika onda će to biti ovi opušteni,svakidašnji na kojima mogu 
a i ne moram biti našminakana .

džemperak - Haris/Alex export
košulja,hlače - Amisu
parka - Zara
lančić - no name,FIS

Šta mislite o ovim " sama svoj majstor " slikicama :) ?
I da li vam se sviđaju ovi random photos postovi ?






You Might Also Like

43 komentari