Max Factor Face Finity - All day flawless

27.10.12

Ovaj puder nisam ni primjetila na policama drogerija dok nije počeo da iskače iz pašteta .
Na svakoj televiziji reklama makar 3 puta dnevno ... i šta ćeš,kud svi Turci tu i mala Maja :P

Riječ je o novom puderu iz Max Factora koji se njaviše ističe po tome što je
 3 u 1 odnosno primer,podloga i korektor .

Kako ?
E pa prvi sloj koji nanesete na lice predstavlja primer,drugi pojačava efekat prekrivanja a eventualno treće nanošenje će vam pomoći da sakrijete poveću bubuljicu .

Da li je zaista tako i kako se ta tri sloja ponašaju na licu ?
I mene je to zanimalo . 

Cijena u DMu i CMu je 24,95 KM što nije malo . Zahvaljujući DMu i njihovim kupončićima ostvarila sam 25 % popusta na artikl po želji . Pogađate,kupila sam Face Finity .
Dolazi u staklenoj bočici i dobićete 30ml proizvoda . Posebno moram naglasiti da mi se sviđa i bočica i čvrstina poklopca,pumpice i plastična folija tako da možete biti sigurni da niko prije vas nije čaprkao i koristio puder ... a to se dešava,i to često .

Dostupan je u 5 nijansi i to Pearl Beige,Warm Almond,Beige,Sand i Golden .
Meni odgovara #60 - sand !

Moram napomenuti da su sve nijanse poprilično " svijetlije " pa čak i golden baš zbog toga što se nadograđuje slojevima tako da se ne brinete,svako može za sebe pronaći nijansu .


Elegantno pakovanje koje krija zbilja savršenu podlogu . 

Tekstura pudera je polugusta,jako blagog mirisa koji nestaje u dodiru sa kožom . 
Nanosim ga prstima jer se tako najbrže razmaže i daje najbolji efekat . Sa mokrom/suhom spužvicom efekat je drugačiji i preporučujem da to izbjegavate jer se onda dobije onaj " malter " efekat na licu a to sigurno ne želite . Prvi sloj nanesem prstima,brzim potezima,razmažem i utrljam . Sačekam 30ak sekundi,i nanosim drugi sloj koji prekrije ama baš sve nedostatke a i dalje nema malter efekta nit' osjetite neku težinu na licu . 
Savršeno matira na licu i drži se u ekstremnim uvjetima . 

Meni se T-zona zasjaji nakon 4 - 5 h ali 
dodatno ga fiksiram sa Manhattan puderom u prahu tako da idrži nevjerovatnih 6h !
( Izdržao je cijeli dan na fakultetu i Bajramsko slavlje u lokalu bez klime :D )

S obzirom da sam u " onim danima " bubuljice su neizbježne tako da sa svojim Ecotools kistom za tečne podloge dodam samo još malkice da ublažim crvenilo i
 voila - besprjekoran ten i savršeno stopljena podloga .
Bila sam skeptična oko ta 2 - 3 sloja međutim,nema razloga za strah . 
Ovaj puder djeluje prirodno,kao da ga nemate .

Toplog je,do neutralnog podtona .
Prekrivanje srednje do jako u zavisnosti da li ste stavili jedan ili dva sloja .

Ne začepljuje pore,i meni ( a ja imam baš osjetljivu kožu ) nije izazvao nikakvu alergijsku reakciju,crvenilo ili komedone/bubuljice . Koristim ga već neko vrijeme i mogu to sa sigurnošću da vam kažem .

Sve slike su na dnevnom svijetlu,možda se čini na unutrašnjosti podlaktice da mi je puder pretaman ali nije,oksidira i prilagođava se više nego što to možete zamisliti . 

BB kremica je pala u zaborav nakon ovog čuda a mislila sam da od toga nema ništa bolje !






Uporedila sam ga sa Bourjpis HM serumom u nijansi #52 - Vanilla sa kojim u zadnje vrijeme izgledam nekako " isprano " i kao da mi je odjednom previše svijetao iako ga koristim dvije godine . 
Prekrivanje ova dva ne vrijedi ni spominjati s obzirom da na samoj bočici HM seruma piše da je slabo prekrivajući,semi-mat finish.

Da li bi kupila opet ovaj puder ?

DA !
Definitivno je od sad br.1 podloga . 
Kupiću ga već sledeće sedmice iako ovaj nije ni blizu da se potroši ali imam kupnčić za 25 % nižu cijenu koji uskoro ističe pa ću ga iskoristit na ovaj puder .
Da,toliko je dobar da moram što prije napraviti zalihe .

Omjer cijene i kvaliteta je definitivno " na mjestu " .
Za 25 KM dobijete vrhunsku podlogu koja će da traje i da vas služi jako dobro .

Ovaj sam proizvod platila svojim novcem,da ne pomislite daje poklon koliko ga hvalim!

Jeste probale ovaj puder ? Ako jeste,kako vam se čini a ako niste hoćete li :D ?


You Might Also Like

35 komentari