AVON post - Ideal Flawless matte mousse foundation

24.10.12


Nakon probema sa internetom pojavili su se neočekivani problemi sa punjačem od laptopa koji je odlučio da crkne i mene ostavi sa 50 % baterije nekih 5 dana .... 
Koristila sam to na kapaljku,samo za provjeravanje maila a ostalo sam sve sa mobitela . 
Naravno,pisanje posta sa,ma kolikg PAMETNOG telefona je nemoguće . Zato me i nije bilo :( 

Bilo kako bilo to je ostavilo vremena da što bolje isprobam puder koji sam dobila iz Avona . U prethodnom postu sam spomenula da smo ostvarili saradnju i drago mi je zbog toga jer inače volim Avon . Bez obzira na saradnju i proizvode koje od njih dobijam za recenziju ja i dalje nastavljam sa narudžbama i plaćam pojedine stvari svojim novcem tako da možete biti sigurni da je svaki komentar bilo kojeg proizvoda potpuno iskren .

Kako naslov posta kaže,riječ je o puderu u pjeni ili pjenastom puderu,kako god :P

Avon Ideal Flawless- mate mousse foundation .


Prvo ću krenuti od pakovanja . 
Kao što vidite,dolazi u maloj teglici i dobijete 18g. proizvoda po cijeni od 18,90 KM u katalogu 15/2012 .
Sve pohvale za ovaj bubble wraping ( ja stvarno ne znam kako da ovo prevedem ) .
 Teglica je od stakla a  zamjerku imam  na  poklopac koji je problematičan i nije čvrst,ne može 
da " škljocne " i lako se može otvoriti sam . Ja kozmetiku inače držim u kutijama a ne u neseseru tako da meni to nije problem ali važno je da spomenem .

  Dolazi u 5 nijansi, i to : Ivory, Shell, Nude, Natural Beige i Medium Beige .


Ja sam dobila nijansu natural beige !
Nikad prije nisam koristila ove pjenaste podloge ali dosta mojih drugarica jeste .
 Prvenstveno,ova pjena daje mat finish na licu i namjenjena je,po mom mišljenju ,djevojkama sa masnom i mješovitom kožom . Ove sa suhom bi trebale da izbjegavaju ovaj tip podloge jer može 
da se skuplja u boricama oko očiju i da izgleda neuredno na suhim djelovima lica . 

Najveći problem kupovine pudera putem kataloga je upravo nijansa . 
Predlažem vam da prije narudžbe izguglate recenzije ;)

Ideal Flawless ima mat finish koji se na mojoj užasno masnoj T-zoni držao odlično 3h bez korištenja pudera u prahu ili kamenu .( A meni se nos jaaako,jakoooo masti i zasjaji kroz pola sata ) . 
Sa Essence puderom za fiksiranje izdržao je 5 . Toplog je podtona eventualno bi odgovarao i djevojkama sa  neutralanim a za hladne tonove nikako,izgledaćete prečudno :D .
Prekrivanje je slabo,moje bubuljice i  2 - 3 veća ožiljka su bila kao da uopšte nemam puder ali u kombinaciji sa još nekom podlogom čuda čini . Ja sam ga isprobala sa Bourjois HM serumom u nijansi 52 i bila zadovoljna mada mislim da bi mi ipak više odgovarala nijansa  nude .

Što se tiče nanošenja,isprobala sam sve moguće metode. 
Prsti - totalno neučinkovito . Ne možete da uzmete količinu koja vam treba,osim ako ne " zagrebete " pa pokušate razmazati ali krajnji efekat je loš. Nit' prekrije nit' matira .
Mokra spužvica za puder - i dalje neučinkovito ali bolje nego prstima.
Suha spužvica za puder - PUN POGODAK ! Lagano pokupite puder sa površine i utapkate na lice .
Ecotools kist za tečne podloge - tu i tamo,dobar je kad završite sa nanošenjem podloge pa da dodatno fiksirate i prekrijete pojedina mjesta .




A ovako izgleda na ruci ;




 Najzanimljivije mi je bilo kako se ovaj puder prilagođava mojoj koži i oksidira nakon određenog vremena .


Da li bi ga kupila ? 
Da,samo bi ja sebi ipak uzela nijansu nude bez obzira koliko se ovaj prilagodi ipak mi je mrvicu pretaman . 

Cijena ? 
Malo jeste skuplji i poprilično se brzo troši i to mi jedino smeta .

Da ili ne
U svakom slučaju DA,naročito djevojke koje nemaju problema sa bubuljicama/ožiljcima,imaju masnu ili mješovitu kožu i traže blago do srednje jako prekrivanje bez osjećaja težine na licu .


* PR uzorak - Iako sam proizvod dobila besplatno 
u svrhe recenziranja zadržavam pravo da iskažem svoje sopstveno mišljenje
pozitivno ili negativno

You Might Also Like

10 komentari