Avon post - Ultra colour rich rubies & ultra colour rich brilliance

1.11.12

Već sam u ovom postu spomenula da sam ostvarila saradnju sa Avonom . Pored Ideal Flawless podloge dobila sam i dva ruža/karmina, lakove i testere parfema .

Ultra colour rich brilliance dolazi u 9 nijansi i to :
Apricot Glamour,Gilded Velvet,Bronze Brilliance,Brilliant Ruby,
Amethyst Sunset,Rouge Luxury,Berry Glitz,Vermillion,Pink Paparazzi

Redovna cijena je 13,5 KM koliko košta i u aktuelnom katalogu.

Ultra colour rich ruby dolazi u 6 nijansi :
Noble Nude,Imperial Pink,Fuchsia Fame,Majestic Mauve,Radiant Ruby,Princely Plum

Redovna cijena je 13,5 KM a u aktuelnom katalogu ga možete naći za 5,9KM

Ja sam dobila Bronze Brilliance i Radiant Ruby .





Odmah mi se svidjelo kako dolaze " spakovani " jer volim kad sam sigurna da niko prije mene nije čaprkao,otvarao i isprobavao proizvod . Veliki plus što se tiče toga .
Oba dolaze u elegenatnom,jako čvrstom pakovanju sa 3,6 g proizvoda .


Prva slika je čim sam dobila paketić a isprobavala sam ih više od 2 sedmice .


Ultra colour rich brilliance, Bronze Brilliance je topla, smeđkasta nijansa sa puno, puno shimmera koja se potpuno stopi sa mojim usnama i dobijem samo taj nude - shimmer look . Kako izgleda, sviđa mi se ali šta radi mojim usnama ... hmm,i ne baš . Isušuje, jako, jako, jako isušuje . Na gole usne, melem ili labello sasvim je svejedno . Moje usne postanu suhe rekordnom brzinom . I što više nanosim ruž to je sve gore . Mali pomak je sa melemom ali ništa posebno . Odlične je postojanosti i ima super prekrivanje ali nakon što vam isuši usne shimmer će dodatno da vam napravi problem .
 Iako se ne preslikava,i dugo traje,taj shimmer završi po cijelom licu .
Kako ?  E pa ne znam,al' kad se kući vratim redovno sam k'o disko kugla .
Da li ga koristim ? Da,naravno jer me oduševljava kako izgleda :D

Šta ću,vrijedi se napatiti :P

Ultra colour rich ruby,Radiant Ruby je takođe toplija,crvena nijansa sa još više shimmera nego gore spomenuti. Crvene nijanse inače ne volim jer mi ne stoje,izgledam prečudno sa njima ali sam ovaj nosila . Isušuje još više nego prethodni . Da,u katalogu piše kako njeguje usne ali to definitivno ne radi.
 Ne preslikava se,shimmer mi takođe završi po cijelom licu i skida se k'o sam đavo .
Danas sam ga stavila na usne bez melema kao podloge i završila sa trljanjem micelarne po usnama
( što nikako ne preporučujem ) ali morala sam,stvarno se teško skida sa usana . Što može biti i plus i minus .



Nadam se da vidite shimmer koji je znatno jači kod #radiant ruby .
Dnevno svijetlo,teška hladovina jer sunca nema,čak ni onog zubatog .

# bronze brilliance

# radiant ruby

Potpuno realna boja bronze brilliance ... odličan shimmer nudač koji ne mogu da prestanem koristiti čak iako  isušuje i sjaji po cijelom licu . Radiant ruby je realniji na swatchu na ruci,na usnama djeluje miran,zbog lošeg svijetla u kupatilu a ustvari je topla,divlja,shimmerasta crvena nijansa koja će podignuti svaki look .
I njega koristim ali znatno manje,najčešće u kombinaciji sa GR #98 koji mi omekša i pripremi usne
za radiant ruby i ublaži to crvenilo .

Cijena od 13,5 KM je ipak previsoka .
Ultra colour rich brilliance bi kupila na nekoj akciji,po redovnoj cijeni bi preskočila .
 Ultra colour rich ruby ne bi kupila jer nisam veliki ljubitelj crvenih nijansi i isušuje više nego UCRB .


* PR uzorak - Iako sam proizvod dobila besplatno 
u svrhe recenziranja zadržavam pravo da iskažem svoje sopstveno mišljenje
pozitivno ili negativno .



EDIT : Idemo LIKE jer na 35 hiljada lajkova MUA će imati popust od 35%
na cjelokupan asortiman + free shipping :)

You Might Also Like

23 komentari