Brlj post : MUA,Avon i Romwe

29.11.12

Stigao i moj paketić sa MUA proizvodima :) 
Već sam počela da paničim jer su mi cure pisale na mail kako im je sve stiglo još u ponedjeljak samo moje kasni ... ali dobro je,paletice su sretno doputovale . S obzirom da je ovo bila moja prva kupovina na muastore.co.uk naručila sam paletice,eyeliner,plavu maskaru,olovčicu i lak za nokte . 

Dobila sam i Avonov paketić pa puno toga treba recenzirati a 
danas mi je dnevno svijetlo pobjeglo i prije nego sam se nadala :(

Sutra već novi post o divnim predivnim paleticama . 
Toliko divnim i jeftinim da svaka zaslužuje poseban post .


U Avonovom paketiću Solutions gel / krema za umivanje,iluminirajuće perle za lice i Luxe tuš za oči 
( ostala sam bez teksta kako je dobar ) ...
Stigle su još neke ebay stvarčice,možda zato poštar kasni ... čeka da se nakupi pa da donese odjednom :D

Nego,vjerujem da je dosta vas čulo za ROMWE ?!
Jeste  ?

Onda sigurno znate kakvw fenomanlne stvari tamo možete naći a evo nešto još interesantnije .

Božić i Nova godina su sve bliže i bliže i krenule su reklame,akcije,promocije ali i nagrade pa tako da na Romwe FB stranici možete da učestvujete u darivanju a nagrade su i više nego odlične . Svaki dan,dva dobitnika a svaki paket će sadržavati nešto drugačije sa njihove stranice .
Ovo je zbilja big offer i nemojte propustiti priliku da učestvujete . A sve što trebate uraditi je da kliknete na giveaway,lajkate i ostavite ime,prezime i mail adresu .
Darivanje,ili vam ga giveaway je otvoren od 27.11 pa sve do 18.12 .

Držim fige samoj sebi a i vama :)

Moram da podijelim sa vama i još jednu pjesmicu koja se garant neće svidjeti svima ali ja je volim i obilježila mi je summer '12 .
Možete mi u komentarima ostaviti prijedlog koji vam od proizvoda izgleda najzanimljivije i kojem želite čitati pa da to prvo recenziram .


You Might Also Like

34 komentari