eBay Buyer Protection & random photos !

11.11.12



Veliko nadanje i povjerenje praćeno zabijanjem noža u leđa dovede do toga da čak
 nemam volje ni živaca za postove .
Ali eto,biće bolje ... 



Sledeća recenzija će biti za par dana dok mi dođe eyeliner iz nove Avonove LUXE  kolekcije koji ću vam usporediti sa Essence gel eyelinerom ... Imam materijala za recenzije ali polako :)

Sjećate se čizama iz ovog posta ? Treće,visoke,smeđe,savršene ...
Naručila,radovala se kao malo dijete da dođu ali ni traga ni glasa . Slala prodavaču mailove i dobila odgovor kako djevojka koja vodi evidenciju o tracking kodovima ima par slobodnih dana pa će da mi se jave naknadno . Čekala i čekala i čekala ... i nema .
Odem na profil sellera i vidim kako mu povjerenje opada,neuspjele transakcije i komentari kako je sve prevara i zabrinem se . Koštale su oko 30 KM sa poštarinom što na prvi pogled i izgleda previše dobro da bi bilo istinito ali transakcije i pozitivan feedback je obećavao ...

Međutim,ni nakon 10 mailova nisam dobila nikakav odgovor i odlučim cijelu stvar uputiti PayPalu a zatim i eBayu . Iz PayPala su mi BRZO i LJUBAZNO objasnili sve,od prijavljivanja do otvaranja " slučaja " .

I tu dolazimo do fantastičnog eBay Buyer Protecta . Nakon što sam im objasnila u čemu je problem,linkovala sellera i rekla koliko sam ga puta kontaktirala otvoren je slučaj ( jer ne znam kako da prevedem drugačije " CASE OPENED " ) . Rekli su mi ako se seller ne javi u roku 7 dana da će da razmotre opet sve i da mi se jave . U međuvremenu sam pisala selleru,ostavila negativan feedback i ništa . Za 6 dana dobila sam mail od eBaya i pitali su me jesam stupila u kontakt sa prodavačem,i nakon mog negativnog odgovora rekli kako će mi u roku 72h javiti da li ću dobiti povrat novca. Javili su za 12,vratili novac i troškove poštarine . Ostala sam prijatno iznenađena jer se nisam tome nadala . 
Možda su se neke od vas susretale već sa ovim i post im se čini smiješan ali za one koji nisu,
evo korisne informacije :) ja sam par dana bila oduševljena i samo sam o tome pričala jer ja imam ružno iskustvo sa face - to face kupovinom po ovim sanskim žnj radnjama kad neće da ti zamjene stvar nakon sat vremena,prodaju poderano,nošeno,i trulo i ne pada im na pamet da stanu iza svojih proizvoda .

Iako mi je rečeno da mi trebaju naočale prije 3 godine kad sam išla na ljekarski pregled zbog polaganja vozačkog ispita ignorisala sam to ( i molila tetu da mi ne stavi na uvjerenje da mi trebaju cvike jer bi ih morala nositi stalno kad vozim i ) i dovela se do toga da ne mogu da čitam ništa duže od pola sata uključujući i najveća slova .Dioptrija mi je jako mala ali oči jako osjetljive,čak mi trebaju i kapi na svakodnenvnoj bazi 
( umjetne suze ?! )  što takođe neću koristiti dok ne prigusti  ... bad,bad girl ! 
I eto,prije par dana sam otišla da mi ponovo provjere dioptriju i kupila cvike . Nisam divljala sa okvirima i izabrala sam neke jeftinije jer svakako samo čitam i gledam TV sa njima,ne nosim ih stalno . 
( inače,GUESS okviri su oko 500 - 600 KM,moj tata je pitao je l' mogu da lete za toliko para ) .

Šetnja,kafa,večera vs. night out :)



Lijevo : košulja,jeans,parka - ZARA,šunjalice - CATERPILLAR,šal - ADIDAS
Desno : haljina - HM,kožna jakna - AMISU 


P.S. Malo sam aktivnija na Instagramu,potražite me maajolina

:)


EDIT :  Make Up Academy trenutno ima popust na cijeli asortiman od
35% + free shipping pa iskoristite to :)

You Might Also Like

29 komentari