Prvi,mali giveaway !

19.11.12

Kako pravilno prevesti giveaway ? Al' na bosanski jezik ?!
Darivanje je,čini mi se,hrvatski izraz ...

A haj dobro,nebitno :D


Došlo vrijeme za mali,maleni giveaway :) nema sponzora,niko mi ništa nije dao,
sve sam sama platila i sad vama poklanjam ... i to bez nekog posebnog povoda .
 To ja da otvorim sezonu primanja i davanja ... poklona,naravno :D
Eeeh,sad će i decembar,
eto Nove godine .
Opet nebitno .


Riječ je o sitnicama,ništa posebno ni pretjerano vrijedno ali eto,mali znak pažnje . Razmišljala sam da li da bude jedna dobitnica pa sam se ipak predomislila pa će ih biti 3 .
Ja bi rado da mogu da podijelim 33 nagrade od po 100 KM al' tako je kako je,za sad ništa od toga .

Da ne dužim,evo nagradica ;

1.nagrada - Bourjois Effet 3D Lipgloss u nijansi 64 + handmade prstenčić ( kupila,nisam pravila ).



2.nagrada - Avon lak za nokte u nijansi MIDNIGHT GREEN + tačkalica/kistić
( Avonov lak sam dobila u okviru njihovog sponzoriranja mog bloga a onda sam se zaljubila da sam morala da ga naručim i platim kod jedne djevojke da bi neka od vas mogla da ga osvoji,a kod Biberlee pogledajte kako ovaj ljepotan izgleda na noktima )


I 3.nagrada su velike,velike zanimljive naušnice koje sam kupila na nagovor tete - prodavačice a fazon je da ja uopšte to ne nosim . Ali eto,super za vas :)



Pravila su sledeća :

-  pratite me na GFC 
- pratite me na Facebooku  ( link )
- ostavite komentar na ovom postu koji sadrži
ime i prezime / nick preko kojeg me pratite na GFC i FB
i mail adresu a učestvovati mogu
svi sa područja Bosne i Hercegovine !


Giveaway će biti otvoren do sledećeg ponedjeljka kada će gospodin Random.org
odlučiti ko je šta dobio :D


You Might Also Like

17 komentari

  1. Ma super su nagrade!!!
    GFC: Ducili
    FB:Dusanka Ostojic
    Email: ducili75@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. U divne nagrade!
    GFC:AngeliqueDama
    FB:Taida Nazraic
    email: angeliquedama@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bih prvu nagradu;). Mnogo mi se svidja!! A i rodjendan mi je u cetvrtak, pa eto:)... Nemam facebook:(. A ja sam Maida Hadzic, nick Maja, mail:majamache@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Amina Catic
    amina.catic.89@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. jest mi sila kad procitam da je samo za jedno podrucje a nije Srbija ili Hrvatska :D
    tatjana na gfc je li
    tatjana djuric na fb
    a email tatjanadjuric@hotmail.com
    :) meni se bas svidja ovaj lak smekam ga vec par kataloga...:)

    OdgovoriIzbriši
  6. O pa nije bas mali giveaway :)
    Divne stvarcice.
    Naca/Nata u gfc
    Natasa Gligoric na facbook/u
    natasha.gligorich@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo i ja da se "tuspasim" :) Super su nagrade!
    Sanja Savic (FB)
    Cherry Lynn (GFC)
    hallucigeniae@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Amra Talic Horozovic (FB)
    a.mra9@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. fb: Damira Daca Ibranovic
    gfc: Daca
    e-mail: dr_daca@hotmail.com

    pokloni su divniii....

    OdgovoriIzbriši
  10. Aaa ja bih rado da osvojim nesto :)) Nadam se da cu ovaj put imati srece <3

    Samra Seljpic (fb,gfc)
    Samraa_S.tz@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Fatima Mrlj na fb
    GFC:anleah
    mail:korisnikfatima@gmail.com
    LAK LAK LAK

    OdgovoriIzbriši
  12. GFC: S.Art by S.M.
    Sanita Mujkic (FB: SArt Nakit)
    sartnakit@gmail.com

    Svidja mis e sjaaaaj za usne :)

    OdgovoriIzbriši
  13. GFC : Sandra
    FB : Sandra Jamaković
    sinthewonderland@gmail.com

    Prvi je poklonn odličan :)) ali i ostli su super :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Da probam... :D
    FB: Amela Dedic
    GFC:Lady Isis
    isis.dementia@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš lijep giveaway! :-)
    GFC: gaby
    FB: Gab Juk
    Email: gabjuk@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Divaj giveaway, želim sve :)

    GFC: Mia
    Fb: Mia Mijatović
    Mail: miamijatovic9@gmail.com

    OdgovoriIzbriši