Essence LE,Twilight saga,Breaking Dawn,part 2

15.11.12

Essence LE 
The Twilight saga,Breaking dawn,part 2
Shimmer powder 
Bella's secret 


HUH :D ime kilometar ...
Btw,koliko vas je gledalo i upratilo sve ove dijelove ? 
Ja sam gledala neka 2 - 3 filma i samo znam koji je prvi dio,taj mi jedini i dobar a ovo ostalo sam gledala ali pojma nemam o čemu je riječ . Negdje su oni vukovi,pa neka osveta pa sam čitala da će biti i neko dijete pa dijete nju ko uništi pa dalje ni čitala nisam . Ovi filmovi su mi skroz uništili sliku o vampirima koje volim još od kako sam pogledala " Interview with the vampire " ...


Nego,Essence prati te tinejdžerske trendove pa tako i ovo,dok je film eto i nove,LE kolekcije . 


Sjajila,pigmenti,lakovi,ruž,rumenilo,svjetlucavi puder i glitter tuš za oči ...
Rumenilo definitivno nije my cup of tea pa sam ga preskočila ... nokte imam akrilne,ne lakiram ih često,pigmenti su mi nekako žnj i neiskoristivi,sjajeve i glitter tuševe ne volim pa sam odlučila isprobati svjetlucavi puder . Ustvari,ne bi meni palo na pamet da i pogledam ovu kolekciju da je nisam vidjela kod Maje i ne bi ja bila ja da ne potrošim pare ... Svjetlucavi puder mi se činio kao idealan za dnevne varijante kad mi treba samo mrvica sjaja,naročito rano ujutro kad se ne stavljam ništa osim tekuće podloge . 


Bella's secret ...
( odmah me podsjeti na ovu sliku )


Shimmer powder dolazi u plastičnoj,prozirnoj kutijici od 11g. 
Cijena u CMu je 6,75 KM,ja sam iskoristila bodove na kartici kojih se nakupilo tokom godine .

Puder se ne trusi i možete ga koristiti na razne načine a s obzirom na pigmentiranost i 
količinu -  trajaće vječno. Možete se koristiti sam,na obrazima,nosu,bradi da dodate malo sjaja 
umornom i nenaspavanom licu . Idealan je za kombinovati sa rumenilima da dobijete onaj 
wow shimmer efekat. Iskoristiv je kao highliter a i kao sjena. 
( preporučujem nanošenje mokrim spužvastim aplikatorom ili
 prstom ako je u pitanju podloga i nanošenje preko cijelog kapka ) .

Slikano u zatvorenom prostoru,dnevno svijetlo .
Slikano u zatvorenom prostoru,umjetno svijetlo .

Shimmer nije prenapadan ali nemojte pretjerivati inače ćete zasijati kao disko kugla .
Slikano vani,dnevno svijetlo .
1. vani,dnevno svijetlo 2. zatvoren prostor,dnevno svijetlo 3. zatvoren prostor,umjetno svijetlo
swatch lijevo - jedan potez prstom,swatch desno - tri poteza

Meni se Bella sviđa :D

Pakovanje dobro,standardno,čvrsta plastika,ne može se otvoriti samo .
Količina zadovoljavajuća,pigmentiranost takođe a o spektru iskoristivosti sami odlučite ...
da li kao puder,highliter,sjena ili nešto četvrto . Nije preskup proizvod,čak daje puno više nego što biste očekivali od pudera koji košta 6 - 7 KM.

Trenutno testiram DR.Colić dnevnu kremu o kojoj ću pisati dok se uvjerim u sve pluseve i minuse,a testiraću još dvije kreme,jednu dnevnu,jednu noćnu i to za mješovitu kožu .

I moram da vam pokažem svoje nove noktiće :)
Da,akrilni su i jako,jako jednostavni za održavanje a efektni ...



You Might Also Like

22 komentari