Oriflame sprej za raščešljavanje kose

21.11.12

Ako bi morala birati između Oriflame i Avon proizvoda uvijek bi izabrala Avon . 
Jeftiniji su,češće imaju sniženja i sve što sam ja do sad isprobala ( a toga je bilo puno ) se ispostavilo da mi više odgovara nego bilo šta iz Oriflame kataloga . 

Nedavno je drugarica na fakultet donijela novi Oriflame katalog jer je počela raditi sa tim pa sam prelistala da vidim šta ima i crkla bi da ne naručim bilo šta . 
Ovaj put je to bio sprej za raščešljavanje kose ali ne bilo kakav sprej već ...
.
.
.
.
.
.
.
.

tanananana,Disney princess :D



Riječ o Disney princess liniji proizvoda za djevojčice koji pored ovog spreja za raščešljavanje nudi i sapun,neke šnalice i još dosta sitnica koje je mene bilo sramota da naručim :D

I da vam kažem,this s*it is not cheap !
125 ml košta 7,2 KM dok je  veće pakovanje raznoraznih sprejeva iz 
Schwarzkopf Gliss Kur linije negdje oko 5,5 KM.
 Dobijete više,bolje i za manje para .
I nikad mi nije bilo jasno zašto su skupi ti proizvodi za djecu ?!
 Moja drugarica Maja ima dobru teoriju a to je da se igra na kartu emocija pa ono,
zapaprićemo cijene a roditelji ne mogu da odole kad dijete nešto zatraži . 


Ovaj sprej dolazi u klasičnoj,plastičnoj bočici i kao što sam spomenula sa 125 ml proizvoda mada vam garantujem da je ovo neko šprickao prije mene -_-
Skupo je,malo dođe a ja sam opet kupila i pišem post o tome ? Zašto ?
Zato što je ovo najdivniji mogući miris na cijeloooom svijetu koji ne mogu da vam opišem . 
Neka mješavina jabuke i još nečeg puderastog ali ne mogu da odgonetnem šta ... ali nota jabuke dominira . 

Žene moje,to tako savršeno miriše da nosim sprej u torbi i svako malo šprickam kosu . 
Ovim tempom trajaće mi punih 7 dana . Ali ne mogu da odolim :D
Neki poseban učinak na kosi ne primjećujem . Ipak,ovo je za djevojčice i nježnu,
netretiranu bebeću kosicu a ne za moju blajhanu,peglanu,izmrcvarenu slamu na glavi . 

Ja padam na ambalaže i miris iako sam proizvod može da bude preloš. 
Kao što sam rekla,ovaj ne radi ništa osim što divno miriše a to je dovoljno da sam odlučila da naručim sapun i možda čak,ako bude u ponudi,neki gel za tuširanje. Želim da ovako mirišem cijeeeeeliiiii dan .

Znam da je skupo,naročito ako uzmete u obzir da ne pomaže ali nema veze . Ako i vi želite da vam kosa miriše po svježim jabukama onda obavezno nađite nekog ko radi sa ovom kozmetikom i naručujte,nećete se pokajati . Nažalost,nemam puno slika jer,budimo realni - šta da slikam ? 
Još jedan paketić iz Avona je uspješno stigao na moju adresu u Sanskom Mostu pa sad samo čekam da dođe i meni u ruke ovde u BL pa da se bacim na isprobavanje i recenziranje .


A ovo je Tuesday mini haul nakon predavanja :D
 kistići su me oduševili na prvu,više Essence nego ova Ecobella . 
Pored Avonovog paketića čekam da mi dođu i stvarčice sa Make Up Academy pa će biti puno toga za recenziranje . Ako vas zanima nešto posebno,recite mi to u komentarima pa da sledeći post bude baš o tome :) i mislim da ću sad malo češće da postam,ne znam da li je previše 
svaki dan ali svaki drugi bi već mogla .

Nemojte zaboraviti na moj prvi giveaway :)
A i jedan zanimljiv,internacionalni je kod kolegice blogerice Ane na Maybe's New Start . 
Ako do sad niste,pogledajte njen blog i oduševite se kao što sam i ja kad sam ga pronašla prije par mjeseci .


You Might Also Like

28 komentari