Frankie Morello F/W 12 - 13

5.11.12

Inače ne pratim revije i kolekcije . Nisam neko ko luduje za svjetskim trendovima,ne pratim i ne patim od toga da vazda moram imat' nešto prva i biti moderna ... rijetko kad i da potražim inspiraciju za obuć' se ali desi se i to i onda je prva destinacija lookbook . 

Aliiiii,s obzirom da imam FTV ( ne Federalnu već Fashion TV ) desi se da upratim tu i tamo neku reviju . 
Ono što me privuklo,i to baš maloprije, je Frankie Morello pa sam umjesto planiranog Ebay security posta odlučila da vam pokažem par slikica i novu kolekciju ako već do sad niste vidjele . 

Kolekciju jesen/zima karakterišu koža,nitne,umjetno ( ?! makar mislim da jeste ) krzno,rese,kontrasti i ono što mi je zaparalo oči na reviji OFINEGERI . Bolno mršave manekenke .
Kolekcija totalni hit,meni se sviđa sve a nadam se da se dotične neće polomiti hodajući :D

Moji favoriti  ;






Kako se vama sviđa ? Ja bi rado kupila sve sa slika :)

Sve miriše na snijeg ... za mene,ove godine,nema zime i mokrih nogu jer sam se napokon obezbjedila i kupila
ove cipeletine samo u smeđoj varijanti . Kad sam vidjela da su snižene izgleda sam tačno ovako ...


Sad mi treba torba i to ova ...

Ljepotica je sa romwe.com ( link )
ali ne pada mi na pamet da dajem 50 - 60 $ ...
 Ako neko od vas prije mene nađe Ebay,jeftiniju verziju proslijedite mi link :)




You Might Also Like

23 komentari