Do It Yourself - NOT !

24.11.12

Postoje dani kad sve što dodirnem,uništim :D
 A u ovom postu ćete vidjeti o čemu tačno govorim ...

Sjećate se haljine iz ovog posta ? Divna HM čipkana haljinica boje pudera,nosiva na milion načina sa milion drugih stvari . E ista ta haljina,malo bliže,izgleda ovako :


Uvijek sam je prala,što bi se reklo,na ruke ... potopim u vodu sa malo omekšivača i tečnog deterdženta pa isperem . Čuvala sam je k'o oči u glavi ... I neku noć,izađem sa drugaricama,obučem nju i nove,đavole štrample . Zašto đavole,i to ću vam objasniti ... I sve super,odlično se provela,naveče stavim u isti lavorić haljinu i te štrample i odem leći . I te nove,đavole štrample su PUŠTALE BOJU a ja to nisam znala jer mi se nikad prije nije desilo ništa slično,barem ne sa štramplama .
 Ujutro imam šta i vidjeti,moja haljinica puna crnih fleka :(
Došlo mi da plačem od muke ... 
A kako smo došli do DIY noćne more ?

Sve je počelo ovako ...


Iberia boja za tkaninu,DM - 3,45KM
Nije bilo crne pa sam kupila smeđu . 
Sve kontam ne može biti gore nego što je sad ...


Pola uputstva za korištenje na našem jeziku nema,odsječeno ...
Palac gore za to -_- ostatak na italijanskom ali uspjela sam nešto pročitati čak i sa pola teksta . 
Postupak je sledeći,za ručno bojenje :

U plastčnu posudu,poznatiju kao lavor  uspete tople vode ...


Do vrha ! Nakon toga dodati fiksator i miješati dok se potpuno ne istopi . 


Nakon što se fiksator istopi,dodajte 5 kašika kuhinjske soli . 
Opet miješati dok se ne otopi a onda dodati 
boju . Ja sam usula obe kesice ...

Izgleda strašno,a ? :D



Sad fino u tu vodu stavite ono što hoćete ofarbati ...
Ja sam zamišljala kako ću da dobijem predivnu smeđu,čipkanu haljinu koju bi obukla za Novu godinu .

Nakon 40ak minuta je potrebno izvaditi to što farbate ...
Izgledala sam ovako !



E sad više nemam probleme sa haljinom i crnim flekama,sad imam problem sa cijelom haljinom :D



I tek poslije kad sam proguglala ... da,poslije -_-
vidim da žene pišu kako se ova boja prima samo na prirodne materijale ili materijale koji
 imaju više od 50 % pamuka . Čipkani dio haljine je 64 % pamuk dok je postava potpuno poliester ... postava je sad kao prljava a ova čipka,da oprostite na izrazu,neka govnasta boja :D

Jedino da još pokušam sa crnom bojom da saniram štetu pa ako ne uspijem da bacam haljinu .
Ako imate neki prijedlog,pomažite ! :D 

P.S. Ne zaboravite na moj prvi,mali giveaway koji traje do ponedjeljka i tad ću proglasiti pobjednicu :)

You Might Also Like

42 komentari