Njega kose :)

27.11.12

U zadnje vrijeme kosa mi raste k'o luda,da kucnem u drvo da ne ureknem,
i baš zato što raste sve mi je žalije da je šišam iako je jako suha . 
Pored toga što je prirodno suha,jer je frćkava,ja je još dodatno gušim peglanjem,
farbanjem,kojekakvim proizvodima koji su puni alkohola i silikona . 

Ah mi žene ...
ili samo ah ja budala !

Ja patim da imam dugu kosu . Ali dugu,dugu preko ramena,do pola leđa. 
Pila sam kojekakve vitamine,tablete,mackala,trackala,pravila maske i šta sve ne .

I znate šta ? NIŠTA NE POMAŽE ! Sve dok sam se ja kao luda trudila da udovoljim kosi da je hranim,pazim i njegujem ona je stajala na jednom mjestu,ni cent da mrdne . Kad sam prestala sa domaćim i kupovnim maskama,uljima,jajima i ostalom hranom moja kosa je počela da raste . 
Jedino što mogu od srca da vam preporučim je OVAJ šampon u koji se kunem godinama .
Iako ima milion članaka da li djeluje ili ne ja vam mogu reći od kako ga koristim da mi kosa znatno manje opada i da uvijek imam ono paperje,odnosno novu kosu koja raste . Skuplji je za napraviti ali je meni nešto najbolje za kosu . A Bog zna ( i moj momak i drugarice ) šta sam sve isprobala . Čak i one DM vitamnie od kojih su mi nokti bili kao stijena a kosa malkice manje opadala. Ali malkiiiiceeee !

Ovaj put vam preporučujem i Pantenol koji pored u šamponu,koristim i samostalno. 


Riječ je o rastvoru koji dolazi u količini od 100ml po cijeni od 2,6 KM ( Moja apoteka,Banja Luka ) i namjenjen je regeneraciji kože i kose . Koristi se kod opeklina,njegovanja blažih rana i oporavka kose koja je oštećenja farbanjem . Da,doslovce se u uputstvu spominje oštećena kosa.
Ne znam ni kako sam saznala za ovaj proizvod,čini mi se prije nego sam počela praviti " Bojanin šampon " .
Preporučuje se korištenje nerazblaženog rastvora ili razblažen sa vodom u omjeru 1:1 ...
Najbolje je ne razblaživati,barem ja tako mislim . 

Da spomenem da trenutno ne koristim spomenuti DIY šampon,nakon što potrošim litar uvijek napravim 
pauzu sa litrom,čisto koprivinog šampona . Ne govorim vam koliko mi vremenski traje jer to varira,nekad perem kosu svaki treći a nekad svaki dan . Čudna sam ja biljčica :)

Trenutno koristim obični,Afroditin šampon od koprive u koji sam dodala 100 ml Pantenola a pored toga u jednu jako praktičnu bočicu sa pumpicom sam usula još 100 ml koje koristim prije pranja .





Kako ?

Najbolje je da naveče našpricate kosu,od tjemena do vrhova,na tjemenu utrljajte prstima,zamotajte peškirom,kesom ili čim već možete i ujutro operite kosu . Rezultati neće doći preko noći ali se kosa vidno poboljša. To znam  još iz perioda kad sam se farbala u crno pa blajhala do smeđe pa opet u crno i tako nekih 7 - 8 mjeseci sam se vrtila dok nisam konačno donijela odluku da više nikad crna neću biti . 
Nakon toga sam bila plava,još veće zlo samo u drugom obliku . 
Što se tiče regeneratora,to još uvijek mijenjam nakon što potrošim jednu bočicu. 
Trenutno je to Syoss za ofarbanu kosu koji je blaga katastrofa a ima ga 500 ml pa će potrajati -_-

Najbolje mi se pokazao onaj obični,žuti regenerator ? Znate onaj litarski,za sve tipove kose a košta negdje oko 2 KM  ? Taj me oduševio i ne zezam vas . Kosa mekana,mirišljava a ne otežava je . Al' budala ode opet pa kupi Elseve,Syoss i ostale gluposti pa mi otežaju kosu,masna nakon 3h ! 
( ne mogu nigdje da nađem sliku ali znate već na šta mislim ) .

Od maski držim se jedino stare,dobre provjerene a to je maslinovo ulje . 
Ulje na vrhove,svezati kosu,kesa na glavu i pravac krevet . 
To sam radila nekad jednom sedmično,sad se Boga mi omakne i 2 mjeseca . 
I opet da kucnem,dobra je . Sreća pa je imam još na glavi,nekom bi do sad otpalo i tjeme . 

I moram vam reći još jednu stvar a to je razlika između kupovnih maski i regeneratora . Ja sam mislila da su sve djevojke u to upućene ali očito nisam,uvjerila sam se svojim očima .
Cure moje,to nije isto . S razlogom je jedno regenerator,za svako pranje a drugo maska za jednom u 10ak dana .Ne možete masku koristiti kao regenerator .
Možete ali je prejaka,premasna i prepuna silikona - SVAKA i samo otežava kosu .
Ne znam kako to neko može ignorisati u moru reklama a vala i interneta . 

Ovo je dobra maska namijenja oštećenoj kosi . 
Miriše predivno,čini kosu nježnom,koristi se jednom u 10ak dana,traje dugo i košta 25 KM :D
Inače,jedna od rijetkih linija koje su ustvari dobre . 

Kad perete kosu stavite regenerator na vrhove,nikako na tjeme,držite minutu - dvije i saperite . Po mogućnosti,okrenite glavu " prema dole " tako da vam ostaci ne bi išli po leđima,može biti djelotvorno da vam se ne stvaraju bubuljice na ramenima i leđima .

Masku koristite rijeđe,svako četvrto - peto pranje i ostavite da djeluje tačno onoliko koliko piše na
uputstvu i naravno,nemojte na tjeme .

Malo sam odužila ovaj post iako sam htjela da bude ukratko,o trenutačnoj njezi kose ali eto ... mogu napisati i poseban post o šamponima i regeneratorima koje sam koristila,koji su dobri a koji ne,maskama,regeneratorima koji se ne ispiraju ili domaćim receptima . 
Svašta je ova moja glava proživjela jadna :D

I čestitam još jednom Ducili,Sandri i Samri na nagradama.
Javite se što prije na mail :)





You Might Also Like

31 komentari