Liquid eyeliner : MUA & Avon

1.12.12

Ovaj sam post mislila napisati i prije ali sam od četvrtka u blagoj depresiji KOJU NIKO NE RAZUMIJE!
Ja stvarno volim svoju kosu, i želim da bude duga,duga,dugaaaa ... ali,da bi bila takva to podrazumjeva njegovanje i povremeno šišanje . To povremeno šišanje se kod mene svelo na svaka 4 mjeseca jer se psihički moram pripremiti na blagu katastrofu u koji god frizerski salon da odem . 

FRIZERKE JEDNOSTAVNO NE SLUŠAJU UPUTSTVA ! 

I meni se to dešava unazad 5 - 6 godina ... ljudi,ja nikad ne dobijem ono što sam rekla .
Ako sam rekla ne previše stepenasto najkraći dio mi ima 5 cm dužine,ako sam rekla  ne gela,laka i voska uvijek me zamažu k'o da sutra ne postoji . 

A šišanje ??! E to je kod mene posebna saga i mogla bi o propastima pričati barem 5 h neprekidno .
Zašto nikad,al' baš nikad ne shvate pojam SAMO VRHOVE i samo vrhove mislim 2 - 3 cm a ne 10 !
NE trimer jer mi je kosa blago valovita,NE TANJITI VRHOVE sa onim đavoljim češljić - makazama 
al' čini mi se da bi svaka crkla kad bi poslušala mušteriju . Barem ja imam problem sa tim !

I evo,opet sam unakažena i ne znam više šta da radim . Sad opet po' godine DM vitamina i da oprostite PM mazanja po glavi samo da mi ovi jadni, istanjeni dijelovi živnu . Nervni slom ću jedan dan dobiti !
A naročito na komentare KOSA RASTE ! Ne, ne raste ! Moja raste 1 cm svaka dva mjeseca i meni će trebati 20 godina da dođem do dužine koju želim !

Molim sve cure iz Banja Luke da mi jave je l' ima normalan frizer koji će da posluša šta govorim ?!
Ne pitam za cijenu !!!

Eh, sad kad sam se malo istresla ( mada mi se i dalje plače pri svakom dodiru po kosi ) idemo dalje .
U prošlom Avonom paketiću dobila sam tekući tuš za oči iz nove Luxe linije o kojoj sam čitala pozitivne recenzije čim se pojavila . Nedugo nakon toga sam naručila i MUA tuš tako da ću vam u današnjem postu uporediti ova dva .


MUA liquid eyeliner je u smeđoj a Avon luxe u crnoj boji .

MUA proizvode možete kupiti online a Avon,kako već same znate putem kataloga .

Što se tiče MUA tuša, on košta £1.00 a preporučujem vam da što prije odete lajkati njihovu FB stranicu
jer će na 40k lajkova imati popust od 40 % na sve proizvode a na 50k lajkova popust od 50 % i free shipping što ja jedva čekam :D ! Ako me taj popust od 50% potrefi u pravo vrijeme mjeseca moguće da ću pazariti svaki proizvod ...

Nego, da idemo dalje ... MUA tuš dolazi u jeftinoj, ne previše čvrstoj plastičnoj bočici . Tekstura tuša je standardno vodenasta,ima neobično grozan miris i plastični aplikator . Grlo na bočici je poprilično usko ali samo za onaj širi dio aplikatora, inače, izađe previše proizvoda .


Vidite ovaj skoreni dio ? Tako mi je i stigao tuš pa sam ostavila da vidite, nije otvaran dva dana i uhvatilo se to kao kod lakova za nokte . I smrdi ! Baš smrdi ! Inače, zaboravila sam spomenuti da dolazi u zaštitnoj plastičnoj foliji od vrha do dna tako da možete biti sigurne da niko prije vas nije otvarao .
Omjer cijene i kvalitet definitivno poravnat . Dobijete baš ono što platite jednu funtu . Lošu ambalažu, loš aplikator koji bocka, lošu teksturu koja se ne suši mat i smrad . 


Jedino što mi se sviđa kod ovog plastičnog aplikatora je sam vrh koji omogućava preciznu, tanku liniju u untrašnjem uglu oka . Meni samo za to i služi ...

Što se tiče Avona,on u aktuelnom katalogu košta 11,9KM i definitivno je skuplji od MUA tuša ali da vam kažem, i bolji . I ne,ne hvalim ja Avon samo zato što od njih dobijam besplatne uzorke, već sam recenzirala njihove ruževe koji ostavljaju sjaj svuda po licu i isušuju usne ali ako je nešto dobro, dobro je .
Tako i ovaj tuš . Dolazi u dosta čvrstoj plastičnoj bočici, jako uska,skoro pa kao neki kreoni . 
Zlatno, minimalističko pakovanje koje krije divan proizvod . Tekstura tuša je nešto gušća nego kod MUA tuša, jače je pigmentiran i nema plastični već nešto kao spužvasti aplikator . Suši se mat i nema mirisa .
Takođe, izađe dosta više proizvoda nego što je potrebno i velika mana mu je što ustvari i nema dovoljno 
" špicast " aplikator za preciznu početnu liniju u unutarnjem uglu . 


Dolazi u kartonskoj kutiji bez plastične folije kao zaštite .




 Što bi rekli Ameri, theeee maaaaiin razlika je u cijeni ... 2,5 KM za MUA i 11,9 KM za Avon . 
Ja koristim oba . Mua za najtanju liniju vrhom plastičnog aplikatora i dalje sve sa Avonom . Inače, Avon tuš i puno bolje " leži " u ruci jer je duži i oblikom podsjeća na olovku dok je MUA malo curvy i kraći pa nezgodan. . Dalje, razlika je u aplikatoru, tvrda plastika vs. spužvasti aplikator itd . šta sam već sve navela .

Što se postojanosti tiče, zbilja se oba dobro drže, bez obzira na to koliko vam bili masni kapci ili vruće u diskoteci . MUA se skida malo lakše dok Avonov ostavlja tragove po cijelom licu, kao da se " rasipa " .




I stigla moja torbica sa Ebaya, jeeee :) ovaj put jako brzo, 18 dana uključujući i vikende :)


Happy time, aukcija - 14 $ + free shipping ...
Šta ćemo sledeće ? Divne, predivne MUA paletice ? :D 
Ili Avonove iluminirajuće perle koje hvali cijela vojska djevojaka ?




 

You Might Also Like

51 komentari