Nagradna igra - super zabavni kviz i još bolje nagrade !

25.3.13

My piece of the world i Avon BiH ovog proljeća nagrađuju BIG TIME !

Na FB stranici sam već objavila ovu nagradnu igru ali sam odlučila da to uradim i na blogu :)
Eh ... prvo moram da vas podsjetim na OVU nagradnu igru u kojoj imate priliku osvojiti
 Avon Sensuelle EDP od 50 ml 
a sva dodatna pravila pročitajte u postu ( linkala sam da lakše dođete do toga ) .

A što se tiče ove nove, velike, proljetne nagradne igre ...


Proljeće je vrijeme donošenja novih odluka i velikih promjena pa je Avon odlučio da vam pomogne .
Kako ? Pa nagradicama ...

Šta je potrebno uraditi ?
1. Odite na Avon BiH stranicu, odigrajte kviz i sačekajte da vidite koji proizvod ste dobile kao rezultat
2. Uradite prinscreen rezultata i pošaljite mi na mail 
maya_pixy@hotmail.com

Bilo bi fino kad bi lajkale My piece of the world kao i već spomenutu Avonovu stranicu jer imate priliku osvojiti super nagradice a pored ove, proljetne nagradne igre, traje i ona u kojoj se trebate šminkati i lakirati noktiće ... Postavila sam link na početku posta pa čekirajte i to .

Čekam vaše prijave za obe nagradne igre ... Avon Sensuelle parfemi me gledaju već neko vrijeme i jedva čekaju da idu novoj vlasnici . Igramo se na obe nagradne igre do 31.03 

Ne budite lijene, trk na šminkanje i kviz a usput i lajkajte, neće da boli :)
P.S. Važi za područje Bosne i Hercegovine
:*

You Might Also Like

8 komentari

  1. Odgovori
    1. Sve je tu, evidentirano pa zajedno čekamo 31.03 :)

      Izbriši
  2. Mail poslan,a možda se prijavim i za onu drugu nagradnu igru ako uspijem uhvatiti normalnu sliku po ovom sivilu ! :@

    OdgovoriIzbriši
  3. S obzirom da će čitav ovaj tjedan bit kiša morat ću se zadovoljit umjetnim svjetlom.Reci mi samo što se tiče šminkanja za tu drugu nagradu mora li biti cijelo lice il mogu samo oči npr?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako god hoćeš, bitno je samo da na sliku nekako ubaciš i papirić na kojem će pisati " My piece of the world " :)

      Izbriši
  4. What i do not realize іs in truth hoω you're no longer actually much more neatly-favored than you may be now. You are very intelligent. You already know thus significantly relating to this topic, made me for my part imagine it from numerous various angles. Its like men and women don't seem to bе іnνοlved untіl it's one thing to do with Girl gaga! Your individual stuffs outstanding. Always deal with it up!

    Feel free to visit my blog post Click here

    OdgovoriIzbriši