Palette Mousse color - shake & color

21.3.13

Na FB stranici sam vam najavila recenziju farbe za kosu koju sam nedavno isprobala .
Iako sam mislila igrati na sigurnu kartu sa drugom farbom koju sam već koristila, ipak sam eksperimentisala .

Da li sam, ili nisam, ispravno postupila, pročitaćete u ovom postu :D
Riječ je o Schwarzkopf Palette Mousse color - shake & color

( Nemojte mi zamjeriti na lošim slikama, u poslednjem trenutku sam se i sjetila da slikam a farbala sam se kasno naveče, svijetlo u kupatilu loše, bla bla ) . Kao uvod, reći ću vam da moja kosa jedino još zelena nije bila . I da, to znači da sam bila i plava, sve moguće nijanse smeđe, crvene, crna itd . 
Kosu peglam svaki drugi dan, ustvari, u poslednje vrijeme je uvijam peglom pa to podrazumjeva 
prženje svaki dan . I opet je dobra :D da, ispucala, ali ne toliko koliko mislite da bi ispucala s obzirom na 230 °C svaki dan .
Kad smo kod toga, je l' vas zanima da pišem malo više o kosi, njezi, farbama, šamponima, 
regeneratorima i slično ?

Da krenem sa farbom ...

Pakovanje je ono što je mene osvojilo ...



Izgleda kao shake :D nom - nom :P

E, da ... pred doček 2013 godine sam se farbala u salonu,Keune bojama, imala ombre.
Nakon toga sam koristila Syoss i Schwarzkopf Perfect Mousse .
 Poslednji izlet sa Syoss bojama od svijetlo smeđe dođoh u crno pa se to ispiralo, ispiralo dok je došlo na neku smeđu ...
OPET sam uzela svijetlosmeđu nijansu ... i takva nisam ispala.
Kontam da je do moje glave, svega mi -_-


Redovna cijena ove farbe u CMu je oko 9 KM a ja sam je našla sniženu i platila 5,5 KM .
Više nego povoljno !

U ovom super slatkom pakovanju dobijete sledeće :


- boja u prahu
- tečnost za razvijanje boje 
- regenerator
- rukavice
- uputstvo

Ono što ćete prvo primjetiti je miris jagode koji se osjeti čim otvorite kutiju . 
Kutija je unutra obložena plastikom, nije karton , jer u njoj mućkate boju . 
A boja je neobična, je je praškasta ...


Postupak je sledeći .
U ovu shake kutiju sipate tečnost za razvijanje boje, nakon toga dodajate ovaj prašak i zatvarate poklopcem zatim " mućnete " 40 puta, odnosno 30 sekundi. 
Zanimljivo, nema šta :D


Dobićete pjenu ( koju sam zaboravila da slikam, sorry ) . koja ima miris jagode ali to je samo da maskira onaj smrdljivi amonijak i sve ostale hemikalije . Uglavnom, ugodnije od drugih farbi i ne miriše baš toliko da ujeda za oči . Moram naglasiti da uz fabu dođe super plastične rukavice. Znači nisu one k'o kesa što se brzo probiju već su baš jače . I farbate ... uzimate rukom i nanosite na kosu .

Ono što smatram velikim nedostatkom ove farbe je upravo to, grabite tu pjenu iz ove plastične kutije i nanosite na glavu . Teško je dozirati farbu jer u rukavicama nemate baš osjećaja, ako su vam velike ruke teško da ćete ih uvući pa pokupiti sve sa dna i to je veliki, velikiiiiiii minus .
Što se same farbe tiče, kako sam već rekla, nema neki pretjerano neugodan miris, ne pecka na glavi, ne
 " grize za oči " i poprilično se lako nanosi, osim ovog sa " grabljenjem " iz kutije što sam već spomenula .

Na samom uputstvu piše kako će jedno pakovanje biti dovoljno za kosu dužine do ramena .
Hmm, to je sad već malkice nezgodnije za objasniti jer dosta zavisi da li vam je kosa suha pa upije više boje, da li je gusta ili rijetka, je l ' prekrivate potpuno staru boju, pramenove, sijeda kosa itd ...

Ako me pratite, vidjeli ste da je moja kosa stepenasta . Najkraći dio je negdje malo preko ramena dok najduži ide skroz do pola leđa ...

Farbala sam se jako kasno, i bila sam umorna kao pseto al' morala sam jer sam drugi dan jurila na sastanak što znači da sam smrljala ko ni sebi ni svom . Meni je bilo dovoljno farbe, čak i viška :P al' sam drugi dan primjetila da sam jedan dio pofino preskočila :(
Bilo kako bilo, mislim da srednje gusta kosa do pola leđa može da se ofarba sa jednom farbom . Duže i ne baš, onda bi definitivno trebale dvije, naročito ako pokušavate u potpunosti sakriti neku boju .

E da, onaj mali regenerator koji dođe sa farbom je AMAZING !
Što ga ne proizvode u bocama, jer toliko je dobar . I miriše kao saaaan <3 !


Suma sumarum, ispala sam pretamna. Ustvari, haman pa crna !
I smeta mi to iako znam da će da se ispere . 
O trajnosti farbe ne mogu da vam kažem, stay tuned do sledeć  farbanja za više informacija .
Omjer cijene, ove akcijske i kvaliteta je OK ... Ne bi dala 9 KM zbog toga što se kupi rukama i grabi iz pakovanja, mislim da je ipak bolje dodati na tih 9 još 3 pa kupiti Perfect Mousse koja je savršena .
Miris je ono što ovu farbu, haj da kažem, izdvaja jer je jagodast a sve ostalo je standardna postava .

Lako se nanosi, izbor nijansi je pomalo oskudan, fino pakovanje, solidna cijena i totalna 
nepraktičnost pri nanošenju .

Je l' neka od vas već isprobala ovu farbu ili možda neku drugu pjenastu boju ?
Ako jeste, kako vam se čini a ako niste, hoćete li ?


I cure moje, podsjećam vas na NAGRADNU IGRU u kojoj sa malo truda možete osvojiti Avon Sensuelle parfem . Do sad sam dobila samo 3 prijave, produžujem rok za prijavu do kraja marta.
Ne budite lijene, zbilja vrijedi pokušati jer parfemi su super.
50 ml Avon Sensuelle EDP !

:*

You Might Also Like

29 komentari