Piercing saga - I dio

2.3.13

Iako su tetovaže moja prva ljubav i više uživam u njima nekako volim i piercinge . 
Što kaže jedna moja drugarica, to ide jedno s drugim .


Donekle se slažem :D
Ako ste kad guglali održavanje tetovaža i piercinga ( vi koji to imate na tijelu ) mogli ste primjetite odstupanja u uputamakoje zavise od majstora do majstora. Ja imam tri piercinga : obrva, pupak i tragus . Imala sam nekad i na nosu ali sam izvadila i mislila sam uraditi industrial al' dok se situacija sa tragusom smiri jer zarastanje pierca traje dosta duže nego kad je riječ o tetovaži ...

Iako sam planirala da ovaj post bude jedan, cjelovit, ipak tema je takva da zahtjeva više dijelova inače ću vas smoriti pa ćete skrolati 5minuta a to ni sama ne volim ...
U ovom postu će biti najviše primjera piercinga, gdje sve mogu da idu, koji nakit, 
kako to izgleda, gdje se radi i neke okvirne cijene u BiH 
( informisaću vas onoliko koliko sam i sama uspjela da saznam po studjima širom drage nam države ).

..

Neko smatra da su i probušene uši, ono klasične rupice, piercing dok je to meni normalna stvar i moje su probušene kad sam imala neke 2 - 3 godine !
E sad, drugo je koja rupica više i igranje oko hrskavice, to se već naziva piercing i spada u kategoriju modifikacija na tijelu .

O bolu neću, i ne mogu govoriti s obzirom da ga svi doživljavamo drugačije !



 

Nakon uha, nekako najviše ima piercinga pupka .
U zadnje vrijeme mi se čini da to haman svaka treća cura ima .

Ja svoj nosim samo ljeti, zimi mi smeta ispod slojeva i slojeva garderobe :D
On može biti klasični down, gornji ili sa strane a možete složiti i sistem koji je meni posebno zanimljiv .





Piercing i tetoviranje nisu jedini oblici ukrašavanja tijela . Postoje manje ali i više ekstremne verzije .
Body modification, odnosno modifikovanje tijela je doživjelo svoju ekspanziju u 21om vijeku kao i većina čudnih stvari ali to nije pojava modernog doba jer su i praljudi bili sklonu da ukrašavaju i mijenjaju svoje tijela. Od sićušne tetovaže i piercinga nosa, preko microdermal ukrašavanja pa sve do silikonskih i titanijum implanata ispod kože. Nezaobilazan trend u svijetu modifikovanja su body carving tetovaže i doslovce to možete prevesti kao ožiljke jer ljudi iscrtavaju svoje tijelo, bolje rečeno kasape u raznoraznim motivima koji zarastaju i krase tijelo do kraja života.

Jednostavno, nemojte pokušavati nekome ukazati na prednosti i/ili mane pirsanja i tetoviranja već pokušajte biti open minded i prihvatite ono što drugi ljudi rade svom tijelu .
Ipak je to njihovo a ne naše vlastito tijelo .

Mogla bi da vam stavim milion slika i različitih tipova pirsanja i ukrašavanja ...

Iznad ili ispod usne, double ili single, monroe i reverse monroe ... vi birate šta želite i gdje želite :)


Klasični piercing obrve, double, reverse, sistem, microdermal ...

  
  
Cirkon ili alkica u nos, dupli ili septum ...


Ovo viđate vjerovatno svakodnevno ...
Ali evo i nešto drugačije !


Microdermal


Microdermal piercing možete uraditi gdje god hoćete, od obraza do guzova ( da oprostite na izrazu ) .

Corset piercing je posebna priča za posebne ljude ...


Tu je i nezaobilazni piercing jezika ...


I za kraj ovog posta, zanimljivi body carving, ear streching i implantati ...







Neki ljudi jednostavno žele da izgledaju drugačije ...
EDIT : Cijene piercinga variraju od 30 KM do 80KM.
( najniža i najviša cijena koju sam našla i za koje imam pouzdane informacije, inače, za vas u Banja Luci, javite se na mail ako vas interesuje nešto posebno ) .

Šta je sa vama, piercing - da ili ne :) ?


P.S. Nemojte zaboraviti na INTERNATIONAL GIVEAWAY !

You Might Also Like

58 komentari