Popart market Banja Luka, mart 2013

14.3.13

POPART MARKET je dizajn buvljak na kojem kreativci 
(dizajneri, umjetnici i ostali kreativci,...) izlažu i prodaju svoje proizvode.

Ako ste iz Banja Luke onda ste vjeroovatno čuli za ovo, možda čak i posjetili :)
Ja sam imala priliku da odem sa najboljom drugaricom 07.03, taman pred taj famozni Dan žena 
( priznajte, svaki je dan naš ali eto :P ) i iako sam se suzdržavala od kupovine, zbilja sam uživala ...

Nisam  puno toga poslikala al' vjerujem da će biti prilike za neki detaljniji izvještaj ...
Što prije nadam se i to da se ne potrefi kad ja opet budem štedila za nešto :P

Moglo se tu svega naći, od prstenčića pa do ogromnih, predivnih kutija za nakit i šminku.
Ostanete skroz " PAF " kad vidite šta su u stanju nečije ručice da stvore ( naročito ako kao ja ne znate ni dugme zašiti ) ... Nadam se da su svi bili uspješni i zaradili nešto na tim divoticama koje su napravili .


 Jedna slatka, preslatka djevojčica čije radove možete naći i na Facebooku :)

Pogledajte kako e samo medena :)









I nekoliko random sličica :)





Lunu i njene kutijice možete naći na Poklončić Ručni rad


Eto, toliko od mene ...
Znam, nije puno, ali bolje išta nego ništa :D
Vjerujem da će Popart marketa biti još puno, punoooo pa ću da imam više sličica .


Podsjećam na giveaway :) ...

You Might Also Like

58 komentari