Avon Clearskin Proffesional - Deep pore cleansing scrub

23.5.13

Al' naslov posta od Banja Luke do Prijedora :D

Ustvari, u pitanju je Avonov piling za čišćenje pora .
Iako sam na FB stranici vidjela da vas više zanima paleta korektora uradiću i
 tu recenziju pa post očekujte kasnije večeras ...



Piling dolazi u standardnom pakovanju. 
U tubici ćete dobiti 125ml proizvoda čija je aktuelna cijena 12,9KM .

Inače, pored ovog, postoji brdo proizvoda Clearskin linije
 ( ua narednim danima ću pisati o još jednom a potrudiću se 
da kupim i još neke koji su mi zapali za oko  ) . 

Ovaj piling je na bazi salicilne kiseline što znači da pozitivno djeluje i na bubuljice .
Ustvari, cijela linija je namjenjena zrelijoj koži sklonoj aknama i bubuljicama .
( naaaravnoooo da sam ja ta, naravno ! )



Srednje guste teksture, bijel sa mikro česticama plave boje koje pomažu u eksoflijaciji .
Čestice nisu velike niti ih na prvi pogled vidite. Ustvari, skoro da se ne osjete na licu ali rade posao i više nego odlično . Od kad koristim ovaj piling u potpunosti sam izbacila flastere za čišćenje a mislila sam da se to nikad neće desiti . Ustvari, nisam vjerovala da je tako dobar ...

Na početku sam koristila piling svaka 3 - 4 dana i bila prezadovoljna rezultatima .
Inače, nos mi je uvijek katastrofala . Proširene pore, prljavština, mrtve stanice pa to sve rezultira užasnim mitiserima . Redovnim korištenjem Avonovog pilinga svela sam to na minimum .
A onda sam odlučila da ga koristim svakih 7 dana i doživjela blagu katastrofu koja je rezultirala začepljenim porama na licu, dosadnim i užasnim mitiserima i tome slično ... Onda opet, piling svaka 3 - 4 dana i stanje na licu, barem kad su mitiseru u pitanju, zadovoljavajuće . Ja ga koristim brzinski jer ima efekat hlađenja koji mi nikako ne odgovara i više je neugodno nego ugodno . Nabrzaka " istrljam ", najčešće, i najviše nos i umijem se . Koristim i na cijelom licu ali ne tako često jer ostatak lica nije toliko problematičan kao nos .
U principu, nos svaka 3 - 4 dana a jednom sedmično cijelo lice .

Ako volite efekeat hlađenja, onda će vam biti još bolje a ako ne onda samo brzinski
uradite piling i umijte se .
Cijena je i više nego prihvatljiva, ova akcijska . Redovna cijena od 17KM je ipak previsoka.
Iako dobijete dosta proizvoda a sporo se troši to je previše .
Al' Avon kao Avon, oni uvijek imaju akcije i popuste i rijetko kad da morate
bilo šta plaćati po redovnoj cijeni .
Suma sumarum, nisam očekivala da će piling biti dobar i išta raditi jer bila sam jako skeptična kad sam vidjela ove mikro čestice ali me pozitivno iznenadilo. Toliko da flastere za njušku više i ne koristim .
Piling lica je svakako potreban, a još ako muku mučite sa bubuljicama a imate zreliju kožu, ovo bi mogao biti spas pa vrijedi pokušati . Još jednom naglašavam da dugo traje i potrebna je mala količina proizvoda za cijelo lice . A realno, možete koristiti i na rukama i ramenima, može samo da pomogne, neće da odmogne :D


Šta mislite o Avon Clearskin liniji ?
Kakva su vaša iskustva ?



:)




You Might Also Like

19 komentari