Dobrodošla ja :D Green line basic krema za lice ...

26.9.12

NAPOKON ! 
Riješila sam ispit,dala uslov za treću godinu i osjećam se fantastično . 
A sad idemo dalje :D


Kupovala sam ;
- predivni Balea set malih proizvoda ( gel za tuširanje,maslac za tijelo i krema za ruke - višnja,mmmm )
- Balea MED mlijeko za tijelo
- Balea Juicy Melon mlijeko za tijelo
- Alverde gel za tuširanje ( jedan u nizu Alverde promašaja )
- Schwarzkopf  Perfect Mousse u nijansi 388
- odgovarajući Syoss regenerator za farbanu kosu
- Babylove maramice ( odlična ponuda 2x30 komada + kutija )
- Babylove puder
- Balea okoloočna kremica 
- Essence kistić za eyeliner 
- Green line krema za normalnu i mješovitu kožu
- lakovi,lakovi,lakovi ( Flormar i Essence )

E sad :D ...
Toliko sam se žalila da mi treba neka dobra krema koja neće dodatno da mi masti T- zonu,njeguje suhe obraze,ne stvara komedone,ne iritira,ne ostavlja sticky osjećaj na licu i da mi ne izaziva dodatne bubuljice .
 Dosta kremica ustvari i djeluje tako prva 3 dana a onda krene katastrofa,kao da mi koža lica ima neku vrstu mehanizma da odbaci sve što se namaže -_-
Njuškajući po DMu razmišljala sam koju sledeću isprobati . Stavi u korpu,vrati na policu,grrrr ... najradije bi se mazala Niveom !! I onda mi za oko zapne Ova Green Line krema na normalnu i mješovitu kožu sa ekstraktom jabuke,i to jer je imala BIG FAT RED oznaku da je snižena .



Minimalistička bijela kutija sa zelenim poklopcem,količina 50 ml. 
Cijena negdje oko 6 KM,nisam sigurna :/

Divno miriše,divno izgleda,kad sam je nanijela na ruku 
( a to radim sa bilo kojim proizvodom koji isprobavam po prvi put ) zaljubila sam se . 
Odugovlačila sam sa stavljanjem na lice,kao da trebam da stavim otrov,te hoću a možda i neću .
 Prvo sam je isprobala naveče ( a inače koristim MA kremu za sve tipove kože ) .
Ujutro mi je T - zona bila standardno masna i već sam ja otpisala.I onda pokušam prije šminkanja. 
Upija se brzinom svjetlosti,ostavlja baršunast osjećaj kad pređem prstima po licu i miriše .
 Miris nije intenzivan,jako je blag i ugodan ... jabučica :)
I onda val oduševljenja kad sam se nakon 7 h hodanja vratila kući.Da,T - zona jeste masna ali nisam bila kao pačje jaje . Onda opet,u kombinaciji sa Manhattan puderom i BOOOM - " mastim se " ali ne sjajim . 
Pore tu i tamo izražene,tome još uvijek nisam našla lijek . Bubuljice su tu,poneka zaostala od silnog stresa oko ispita,lice nije iritirano,i bez pudera / BB kreme mi se nos malkice manje sjaji od ove kreme . 
Nemam sticky osjećaj,drži mi podlogu,ne masti dodatno T - zonu i njeguje obraze. 
Što se tiče cijenpristupačna,divno miriše i brzo se upija !
Trenutno sam zadovoljna,nadam se da će i " Noisette " biti ako je isproba :)

I jedna slikica da vidite čim sam se najviše bavila protekle 2 sedmice :D


Sezona čaja i čitanja počinje :)

You Might Also Like

33 komentari