Ecotools foundation brush & random photos :)

18.9.12

Stigao mi je paketić sa Ecotools foundation brush i jedva sam dočekala da je isprobam.
Osjećala sam se kao divljak dok sam trgala kovertu jer sam osjetila šta je stiglo prije i nego sam otvorila :D A onda muka sa otvaranjem ove divne ambalaže u kojoj ću i da čuvam kist dok ne smislim nešto bolje. Ako su svi Ecotools kistovi jednako dobri kao i ovaj,mojoj sreći neće biti kraja . Krute dlačice koje su ipak nježne savršeno nanose puder ali i BB kremice na lice i naravno,kao što je a očekivati,efekat prekrivanja je veći nego kad se nanosi prstima. Što se mene tiče,kist mi je bolji i od spužvice . Baš lijepo rasporedi puder na licu,odlično prekriva i treba mi manja količina nego kad to radim prstima. Oduševilo me pakovanje kista,možete biti sigurne da ga niko neće čačkati jer je zatvoreno plastikom a zatim i prošiveno . Platila sam ga 4,87 dolara plus shipping na iHerb.com i definitivno moram da naručim još,još,još . Rado bi sad kupila Sigmu i Mac ali to će sačekati bolju finansijsku situaciju . Pokušaću i ELF kistove,čisto da vidim kakvi su . 
Ovaj kist se ne linja,kao što sam očekivala i nema nikakav miris ( za razliku od onih kineskih koji mi zbilja smrde kao neki otrov ) . Nadam se da moje lice neće neugodno da reaguje na korištenje. Do sada sam puder nanosila spužvicom i prstima,od sad sa Ecotools kistom a svakako ću isprobati i bockalicu . 

Ovi kistovi su cruelty free,znači nije prirodna dlaka,napravljena je od bambusa i recikliranog aluminija . Sve pohvale,ja sam oduševljena :) 



A ovih dana samo učim i peglam karticu :)

Avene micelarna otopina,recenzija ovde/ovdje,stigla mi je i Missha M PC 21 od 50 ml koju sam ulovila za manje od 20 KM a o Misshi čitajte u ovom postu . Fake JC Lita i Ebay ulov za 0,99 centi i free shipping . Max Factor 2000 calorie,curved brush maskara kojoj sam vjerna od 2.razreda srednje škole,Alverde korektor o kojem ću pisat,Essence special effect lak i naravno,Ecotools foundation brush .

 Ovo je nešto najneudobnije i najnekvalitetnije što sam ikad imala na svojim nogama :D ali to ne znači da ih neću nositi ... malo kaskam za Lita trendom ali Bože moj :P sledeće su definitivno ove ...

I za kraj,nova boja kose :D i da,treba mi šišanje što prije,vrhovi su katastrofaaaaa !


You Might Also Like

36 komentari