II dio - Yaz,da ili ne ?!

15.9.12

Septembar ubija polako ali sigurno :/ muči me fax pa sam nervozna,nemam volje za bilo šta pa tako ni za pisanje ali evo nastavka  . U prethodnom postu sam opisala sve pozitivne stvari Yaza i u to vrijeme sam bila presrećna jer su se svi problemi riješili. Samo da napomenem,sve što pišem je samo MOJE iskustvo sa pomenutim tabletama i može a i ne mora da se odnosi na druge djevojke .
Prva tri mjeseca korištenja Yaza sve je bilo super . Mentrualni bolovi su nestali,baš kao rukom odnešeni . Krvarenje je bilo manje nego inače ( mada ja nikad nisam imala sa tim problema ali da naglasim ),bolovi nisu postojali,svi simpotmi PMSa su bili umanjeni,osim onog da mi se jede čokolada,taj sam zadržala i ne želim da ga ikad izgubim :P 4 dana koliko je meni trajala menstruacija sa Yazom nisam ni osjetila i nije bilo problema. Spomenula sam i veće grudi,gubila sam kilograme i povukao mi se celulit . E to kad sam skontala znala sam da nešto sa tim tabletama nije OK ... pa zbilja,previše su dobre da bi bile istinite. Jedini problem kod Yaza mi je predstavlja cijena jer koštaju 24KM bez recepta.U Federaciji BiH ne možete ih jeftinije dobiti ni na recept dok je u RSu druga priča,tamo koštaju 1,9 KM ! Moje osiguranje je iz FBiH,bla - bla svaki mjesec 25 KM ... ali nema veze,bolje i to nego sva ostala patnja . 
Nakon 5. kutije primjećujem razlikuuuu ( neću vam navoditi sve kontraefekte koji pišu u samom Yaz uputstvu jer to možete svakako izguglati ) . Prvo što sam primjetila je bol u grudima. Bilo je dana kad mi je i obična pamučna majica smetala . Nisam tome davala neku znatnu pažnju.mislila sam da će proći . Glavobolja,neepooodnošljiva glavobolja 1 - 2h prije nego trebam piti tabletu. Razdražljivost na bilo šta i bilo koga više nego inače . Ali nastavila sam da ih pijem ... u međuvremenu sam čak tražila način kako da ih počnem kupovati jeftinije . Često mi se dešavalo i da mi se samo krene " vintati " u glavi kao da ću pasti u nesvijest ali uvijek sam govorila fax,vrijeme,nenaspavanost jer to nisam povezivala sa tabletama. U to vrijeme kad su počeli i prvi kontra efekti i moja cimerka dobije Yaz na recept međutim njoj nije odgovarao ni prva 4 dana,samo je ležala,i govorila kako joj se nesvijesti . Nekako je bilo hladno u to vrijeme i nisam previše obraćala pažnju na noge . Sve do jednom dok nisam probala neke uske hlače i pogledala se u ogledalo .Da se razumijemo,nisam ja manekenka,imam viška kilograma ali odakle mi čovječe višak NA KOLJENIMA ? Pa nisam pretila ?! Tu je počela da mi se pali lampica ... ujutro nije bilo šanse da stavim sat na ruku jer su mi ruke bile užasno otečene. Ruke,lice,noge,naročito dio oko koljena . I cijeloj toj frci ne znam ni kako smo došli do toga da mi jedna starija teta dodirne koljena i kaže kako se meni ustvari skuplja voda ?! I ja ono WTF,vratim film unazad . Ne pijem pouno tečnosti a i ono što popijem fkt ne idem u WC . A celulit ? E pa što se smanjivao - smanjivao se,sad se vratio TRODUPLO ! To je bila ustvari prekretnica ka malo više čitanja o Yazu . I da,sve cure koje su imale problema sa tabletama spominju isto . Nastavim i dalje piti jer sam magarac obični,stanje lica - blaga katastrofa . Sve same potkožne,bolne bubuljice,nesnosna glavobolja,zadržavanje tečnosti čak i uvinog čaja,bolne i teške noge i ono što je najgore,a pokazalo se nakon 3 mjeseca pauze od Yaza - ubrzan rad i lupanje srca . Nakon što sam prestala da uzimam Yaz mislila sam da će glava da mi eksplodirrraaaa ! A i noge,od nakupljene vode :D
Sad se malo dovodim u normalu,lice ne mogu da saniram ali se trudim,grudi su i dalje kakve su bile i prije Yaza - nikakve :D vode oko koljena i ostatka tijela sam se riješila čajevima i HVALA BOGU sad mi hlače ipak stoje onako kako bi trebale . Jedino što me muči je lupanje i ubrzan rad srca ali nadam se da će s vremenom i to da se promjeni,ako ne moram čika doktoru . Menstrualna bol je i dalje nepodnošljiva ali se trudim da uopšte ne pijem tablete,stisnem zube a kad baš dođe 5 do 12 posežem sa 3 - 4 kafetina . 

Ovo je moj iskustvo ali od tableta neću odustati . Od Yaza da,ali u svakom slučaju ću da pokušam i neke nove,ovih dana sam planirala da odem na savjetovanje :) samo se nadam da neće baš sve da djeluju ovako kao Yaz :D

I ako ste očekivale otpadanje komada tijela i slično tome,toliko opasne ipak nisu :P

You Might Also Like

27 komentari