Body care

29.9.12

Body care
Kolekcija jesen - zima 2012/2013 

Ovo su trenutno proizvodi koji koristim za njegu tijela :
- Balea MED mlijeko za za tijelo za suhu i osjetljivu kožu
- Balea Juicy Melon LE
- Babylove puder sa maslinovim uljem


Idemo redom ...

Balea MED mlijeko za suhu i osjetljivu kožu. 

Ovo mlijeko sam kupila prije ljeta zbog stiske sa parama jer inače koristim Neutrogenu za suhu kožu i to je najsavršenije mlijeko koje kupujem opet čim ovo potrošim . Da se razumijemo,ovo mlijeko nije loše mada više mi liči na jako gustu kremu. Zbilja je gusto i masno,teže se upija,nema mirisa,ne izaziva iritaciju i nema neugodnog peckanja ili svraba nakon nanošenja. Ako imate osjetljivu kožu ovo je pravi izbor a cijena je 4,55 KM čini mi se. Pogodno je za nanošenje odmah nakon brijanja . Kao oružje protiv suhe kože na nogama možete koristiti i baby ulje i mazati dok je koža vlažna. Upozoravam još jednom da je gustoća i masnoća na zavidnom nivou,samo za one sa suhom kožom . I naoružajte se živcima,teže se upija ali osjećaj poslije toga je odličan. Meni koža bude mekana i elastičnija,ne pecka,ne svrbi,ne zateže i ne izaziva crvenilo. I dugo traje,dovoljna je jako mala količina i par minuta za nanošenje i " utrljavanje " .
Preporučujem :)

Balea LE Juicy melon mlijeko za tijelo

Prva asocijacija : VOĆNA SALATA. Divno,lagano mlijeko za tijelo. Miris dinje je očaravajući,ne previše intenzivan ali se zadržava na tijelu. Nije za suhu kožu,preporučujem djevojakama sa normalnom . Ja ga koristim za ruke,ramena i bedra a ponekad na noge ali nakon što se Balea MED upije . 
Ovo mi je čisto da zamiriše . LE je pa sam se obezbjedila za svaki slučaj :D .
 Kupite ga,ako ništa barem zbog mirisa . Cijena je OK,kao i većina Balea proizvoda,
negdje oko 3 KM ali nisam sigurna . 
Preporučujem :)

Babylove puder

Da li koristite baby pudere ? Kod mene je to multitask proizvod,od lica do nogu. Koristila sam Becolino i Kosili ali sam neki dan odlučila da probam Babylove. Ne znam ni sama šta mi bi :D inače,što se tijela tiče,koristim ga u slučaju posjekotine od brijanja,da se mlijeko prije upije u slučaju kad žurim i jako je dobro ako imate problema sa bubuljicama po tijelu. Suši preko noći . 
Preporučuje se djevojkama koje vole uske hlače i tange,ili nikakve gaće :P . 
Ovo valjda ima maslinovo ulje i još neku hemiju koju ne razumijem al' ne miriše fino. Kosili je puno bolji . Puder,pored navedenog,može na lice,cijelo kad su vrućine kao što sam već pisala ili na bubuljicu koju treba osušiti ili koju ste maltretirali pa je ogromno dugme na sred lica . 
Takođe,možete produžiti vijek trajanja frizure . 
Nemate vremena za pranje i feniranje ili se kosa previše masti pa čak i svezana izgleda grozno ? 
Rješenje je malo pudera na dlanove i utrljati u tjeme a zatim rastresti. 
Što više tresete glavom i volumen bude bolji :P
Cijena,negdje oko 3 KM . Meni se ne sviđa miris,jedva čekam da potrošim i vratim se Kosiliju.

I slatki set mini Balea proizvoda.
 Gel za tuširanje,krema za tijelo i krema za ruke,višnja,njam :)
cijena 5,95 KM

Iako sam sad sigurno zagazila u treću godinu,ne bi se trebala opustiti ... ali jesaaaam ! 
Historija političkih teorija me i dalje čeka a ja čitam lagano štivo i odmaram mozak,
" Tigrova žena " - poklon najbolje drugarice za rođendan koji je bio još u junu a tek sad je čitam :D


You Might Also Like

14 komentari