Random favourites 2012

2.1.13

Di ste ljudi :D ?

Sretna Nova godina, da budete živi i zdravi još 100 godina . 
Puno novih postova, što više posjeta, lijepih prijateljstava a Boga mi i sponzora .
Ja vam ne mogu opisati koliko sam sretna jer iako nemam puno followera ostvarila sam neke zanimljive saradnje pa čekam stvarčice da dođu da vam objasnim o čemu je tačno riječ . 

Ovo će biti post o nekim random favoritima u 2012 godini a tiču se preparativne i dekorativne kozmetike .
Mislila sam ubaciti i neki web shop i hranu al' to bi se onda oteglo na 12 postova .


Nego, dobila sam prijedlog od jednog zanimljivog web shopa ( uskoro o tome ) da pišem post pola na svom jeziku a pola na engleskom pa razmišljam o tome ... 
Šta vi mislite ? 

Nije da ne znam engleski al' nije vala ni da mi je gramatika jača strana pa me sramota da se ne izblamiram :D

 ...
 Nego, razvezla sam vala pa da krenemo sa favoritima 

Babylove kupka od glave do pete
-
Šta drugo da vam kažem osim da ne volim bebe ali volim sve ove bebeće stvari :D od kupke preko maramica, mazalica, i šta sve ne !Ovu kupku sam obožavala u prošloj godini i nastaviću je i dlaje kupovati sve dok ne otkrijem nešto bolje ( takođe bebeće ) .Cijena je negdje oko 5 - 6 KM.
 Ima blag miris, ne isušuje mi kožu, često i kosu operem sa njom i to najčešće pred spavanje :) a šta više očekivati od tuširalice već da miriše i ne isušuje ? :D

 Balea MED mlijeko za tijelo za suhu kožu
-
Ovo je spas za sve vas sa suhom kožom . Inače, koža mi je suha po cijelom tijelu, osim lica i uvijek muku mučim, čak i ljeti . Ova mazalica nma mirisa, jakooooooooo je gusta i super njeguje naročito nakon depilacije . Ph neutralna, i relativno se brzo upije tako da nećete imati problema sa ljepljivim hlačama ako negdje žurite . Cijena je negdje oko 3 - 4 KM, nisam sigurna . Mlijeko za tijelo redovno mijenjam, uskoro vam pišem o najdražoj Neutrogeni :)


Balea Juicy Melon mlijeko za tijelo, LE
-
Tako mi je žao što je ovo LE jer savršena je mazalica . Miriše na najdivniju dinju i lijepo se upija . Cijena je oko 3 KM i nažalost, ljetos se prodavala brzinom svijetlosti . Ja sam uspjela da napravim mini zalihu za mlijeko ali tuširalice iz iste kolekcije nisam uspjela uhvatiti inače bi nakupovala da potraju barem do kraja 2013e .


 Balea Sensitive deospray
-
Još jedan Balea proizvod koji volim i nastaviću ga koristiti .
Sensitive deospray, super miriše i ne pecka, znojenje je sasvim druga priča koju dugo, dugoooo hoću da vam ispričam a zove se " Kako živjeti sa hiperhidrozom " ali nekom drugom prilikom ...
Cijena, čini mi se 3 KM


DIY šampon
-
Šampon za koji nema neke posebne slike ali ima detaljan post . Nešto najbolje što je moja kosa mogla ikad da dobije . Obožavam ovaj šampon, kosa mi manje opada, jača je i imam volumena . Ne koristim ga već dva mjeseca jer sma odlučila prati kosu samo sa koprivom i muku mučim sa beživotnom kosom.
Moram što prije napraviti novi :)

Avon illuminating face pearls
Više o ovim perlicama na ovom linku .
-
 Perlice dobila nedavno i morala sam ih uvrstiti među favoite jer ih obožavam.
Nemam one bronzane jer ne volim bronzere ali ove su mi savršene .
Koristim ih ujutro da " dođem malo sebi " za neki lagani make up, ali i naveče, u kombinaciji za Catrice rumenilom . Volim ih same, sa drugim highliterom, ili rumenilom. Volim ih jer se ne truse, možete lijepo da dozirate boju, trajaće vječno i volim ih eto zato :D cijena je malo škakljivija, čini mi se da često znaju biti oko 20ak KM u katalogu .... dobre su ali previše je to, ganjajte radije neke akcije :)
( ja sam svoje dobila kao PR uzorak jer sarađujem sa Avonom ).

Avon Luxe tuš 

O ovom sam eyelineru pisala u ovom postu i od kako sam ga dobila stalno ga koristim.



I za kraj, MAX FACTOR FACE FINITY, All day flawless :D

Definitivno zaslužuje veliku sliku i ovo je moje otkriće godine .
Ja toliko obožavam ovaj puder da nemam riječi . Savršeno je lagan a još savršenije prekriva, traje, u kombinaciji sa transparentnim puderom setujem ga i traje cijeli dan, ne stvara mi komedone, prekriva podočnjake - ma SVE !
Više o ovom puderu na ovom linku ! Preporučujem ga svim curama sa masnom i mješovitom kožom kad god mogu jer našla sam svoj HG puder . Iako sam opet eksperimentisala sa nekim drugim, ovaj i dalje ostaje broj 1. i najčešće posežem za njim .


Dosta je tu proizvoda koje sam koristila u 2012. godini i koje ću nastaviti kupovati i dalje ali se podrazumjeva da će opet da pelješim CM, DM i gdje god još naletila na kozmetiku pa možete biti sigurne da ćete čitati o puno novih proizvoda, vidjeti puno outfist postova i saznati za milion web - shopova na kojima uživam trošiti pare .

Jeste probale nešto od ovoga ?
Ako jeste, šta mislite a ako niste, hoćete li :D ?


You Might Also Like

31 komentari