Brigette's Boutique goodies

22.2.13

Ljudi sa brigettesboutique.com su mi ljubazno poslali mail, pitali da izaberem dva proizvoda za recenziju, poslali i zamolili da jedan dio bude na engleskom . 

Ja ću se potruditi da ispoštujem dogovor .
Riječ je o online prodavnici gdje možete naći mali milion kozmetičkih proizvoda. 

Raj za oči al' ne i za novčanik . 
Ima tu i Rimmela, Loreala, Chanela i čega sve ne ...
Ja najviše volim onu 0,99$ kategoriju u kojoj se svašta može naći i redovno skidaju i 
dodaju proizvode koji su na takvoj akciji . 

Dostava za BiH ide USPSom i košta nekih 16 $,  nemate tracking code ali dođe poprilično brzo, plaćate PayPalom i možete tražiti povrat novca ako ne dođe u roku od 45 dana .
Meni se sviđa što su proizvodi " made in USA " a ne neka Mađarska ili Poljska kao sve drugo što dobijamo.

Ja imam neke pare na kartici i svrbe me da potrošim, garant mi treba još neka maskara :P
Nego, ono što sam dobila od njih je :
- Brigette's Boutique bockalica
- Brigette's Boutique koso rezani  kabuki
- Annika Maya kist za ruž i korektor
- Annika Maya pigmenti, testeri



Brigette's Boutique bockalica / duo fibre brush




Do sad sam isprobala samo Ebay bockalicu koja mi je super . 
Ova je duža, ima duže i čvršće dlačice i sa njom baš dobijem airbrush efekt a ona i  Bourjois 123 čine savršen par . Možete je pogledati na ovom linku .Zove se bockalica jer se " bockanjem " puder nanosi na lice i zbog toga je veće prekrivanje i bolji efekat pudera na licu. Jeftina je a super obavi posao . 
Lako se pere a malkice teže i duže suši, pri prvom pranju se nije linjala niti ispuštala neke čudne boje. 

* I'v been using random Ebay duo fibre stippling brush and then I got this beuaty from Brigette's Boutique  for 6,5 $ which is great price . Its' stippling brush because you use it like that, stipple the foundation on your skin to get more coverage and  " airbrushed effect " . It's a bit longer from the one I got from Ebay and the hair are thicker, longer . I use it with Bourjois 123 foundation and they are perfect match . It's easy to wash but it takes a little bit longer to dry . 
First washing went well, no hair was faling out or relasing any strange colour . 
It's cheap and you get a quite good brush for that money .


Brigette's Boutique koso rezani kabuki / angled top long handle kabuki


Kozo rezani kabuki koristim za kremasti highliter i nanošenje rumenila te konturiranje . 
Sintetičke su  dlake, jako čvrste pa ako koristite dobro pigmentovana rumenila  pripazite jer će pokupiti dosta toga pa možete završiti kao klaun . Nije se linjala pri pranju niti pušta kakvu čudnu boju, baš kao i bockalica, dovoljno je velika pa je koristim  i za nanošenje kremastog highlightera svaki dan .
 Cijena je tu i tamo, pristupačna obzirom da košta 9,95 $ ! 
* I'm using this angled kabuki for cream highlighter, blush and to countour my face .
Syntethic hair, quite densely so be carefull with your blush 'cause this baby can pick up more than you want on your face . Also, just like duo fibre brush, no falling out of hair, no strange colour or smell during washing. It's 9,95$ and you can find it here. I'm using it every day, in most cases for cream highlighter and with bronzer or darker blush to contour .


Na prvoj slici ste mogli vidjeti i Annika Maya duo kist za korektor, sa jedne strane manji,precizniji i sa druge veća četkica te dva pigmenta ( koje ne koristim. ako nekom treba nek' se javi na mail pa da poklonim ) .

Nemam detaljne slike duo kista jer kad sam ih prebacila na comp shvatila sam koliko su loše slike i nisam uspjela da uhvatim detalje kako treba. Riječ je o sintetičkom kistu . Super pokupi kremasti korektor a i razmaže ovaj " tečniji " Alverde koji imam . Više koristim ovu veću stranu i za cijenu od 5,95$ je OK .
Zadovoljna sam kistovima, bockalica je definitivno bolja od one random Ebay koju imam al' koristim obe, teže se suše pa sam u fazonu, jedna jedan dan a druga drugi . Vidjela sam još zanimljivih četkica, sad mi treba žrtva da dijeli samnom troškove dostave jer ako su i ostali kistovi / četke ovako dobri, isplati se naručiti i čekati .
* On first picture you can see that I also got Annika Maya dual ended concealer brush . 
On one side is smaller, more precisely brush and on other is bigger one, and I' ve been using the bigger one often in past couple of days . Brush is great for creamy concealer but also for liquid one . 
For 5,95$ you won't get any better . You can find your  sample here
I'm satisfied with these brushes, especially the duo fibre that I loveeee !
I see they have a lot of interesting and cheap brushes on site so
 I'll try to decide which one to order next . 

And samples of Annika Maya pigments for the end, they are beutifull, too bad that
 I'm not a big expert and I'm not sure how to use them properly ...



Šta mislite o ovim kistovima, DA ili NE ?
* What do you think about these brushes ? Yes or no ?

 :)

You Might Also Like

39 komentari