Deborah Euphoric Shine lipgloss

7.2.13

I taman kad sam vam obećala i najavila post na svojoj FB stranici ( koju, ako već niste, bi trebale lajkati ) o super - duper Deborah sjajevima za usne crkne mi punjač .

I popravim .
Pa crkne opet .

Pa popravim .

Crkne opet, skroz !
Čekala sam da se vratim kući u SM i da popravim, odnosno kupim novi punjač 
i da napišem novi post .

Ako se po jutru dan poznaje, ova će godina biti vesela jer je januar bio 
neprijateljski nastrojen prema meni.
Bilo kako bilo, evo obećane recenzije .



Riječ je o fantastičnim, ulta shimmerastim Deborah Milano sjajevima za usne .

A ovo su nijanse koje imam ...


Riječ je o jednoj shimmerasto - nudastoj, koja na swatchevima naginje i na koraljnu nijansu i nema svoje ime al' se krije pod brojem 07 i 
jedna rozikava pod brojem 08 :)

Šteta što nemaju imena :(
  Moram naglasiti da mi se posebno sviđa oblik bočice u kojoj se sjajevi nalaze, nije klasična tubica već je
pomalo " curved " i dobićete 10ml proizvoda . 
Nažalost, nikad mi se nije desilo da ne znam cijenu ali u pitanju su pokloni a nisam stigla da provjerim ali naknadno ću da editujem post ;)

Nadam se da ne zamjerite .

Sjajevi su jako gusti i jako shimmerasti ( a šta drugi i očekivati ? )
 i mene je na prvu kupila nijansa 07 jer volim sve što je nude
( ili vuče na isto, uglavnom da se ne primjećuje previše na usnama ) .


Vidite kako lijepo izgledaju ?
Aplikator je čista klasika, spužvasti, zakrivljeni da se što bolje prilagodi usnama, grlo na bočici je dovoljno usko da izađe taman onoliko koliko vam treba, ni premalo ni previše...


Ne mogu pohvaliti pigmentovanost same boje kao što mogu ove sjajne čestice koje su zbilja 
EUPHORIC SHINE kako i samo ime kaže .

Trajnost, pod uslovom da ne jedete, ne pijete i ne pričate je oko3h
dok u svakom drugom slučaju morate često da ih nanosite .
A kao da je nama ženama to problem :D ?

To nije, ali shimmer sa kojim ćete se boriti prilikom skidanja bi mogao biti jer ga zbilja ima puno, puno,  mnogo :D osjećam se ka disko kugla ponekad . Malkice je umjerenije kod nijanse  07 i zato je više volim i nosim svaki dan u kombnaciji sa Avonovim Perfeckt kiss ružem u nijansi Peach peck .

Donosim vam i swatcheve ali samo na ruci ovaj put, nisam uspjela uhvatiti pravu nijansu na usnama ni nakon 2h slikanja ( i to na dnevnom svijetlu ) .




Ako ste ikad pokušavale uslikati nešto što se sjaji, znate kako je to teško :(
Tako sam  i ja nakon vratolomija i svih mogućih i nemogućih poza ipak uhvatila realnu boju ali ne i shimmer .
( inače, tražim novi aparat da mi neko pokloni, ponude na mail :P ) .

Kao što sam rekla, nijansa 07 je na usnama nude sa primejsama koraljne koja je poptuno neprimjetna na mojim usnama dok je 08 neutralna roza, izraženija boja ali ne i dovoljno pigmentovana da bi jednim slojem prekrili usne. Trebaće ipak dva ;)

Ah, ne smijem da zaboravim napomenuti kako FANTASTIČNOOOOOOOOOOOOO mirišu, jao ! 
Za pojesti !

Miris je neopisiv, jači, puderast koji osjetite kratko vrijeme i nausnama .
Ne lijepi se kad je na ustima i ne stvara neugodan osjećaj kao što to rade neki sjajevi .

Niijansa 07 je postala tatlni favorit od kad je ima dok 08 stoji i čeka neku idealnu priliku za šetnju.
Plus je oblik bočice, količina i izuzetna sjanost, dok mins predstavlja isti taj shimmer koji je težak za skidanje, nepigmentovanost boje i to što relativno kratko traje ako nešto pijuckate .

Deborah Milano ima i svoju FB stranicu pa pogledajte i lajkajte :)

Jeste vi možda probale ovaj sjaj ?
Ako da, koju nijansu i kako vam se dopada ?

Ako ne, hoćete li ? 

:)

You Might Also Like

40 komentari