Avon - top 5 proizvoda!

15.12.13

Nakon što sam odradila MF favorite skontala sam da taj koncept posta, s vremena na vrijeme, i nije baš loša ideja. Pokušavaću da ovakvih postova bude više, u zavisnosti od toga šta i koliko kupujem, koristim, testiram... Ovaj put, riječ je o Avonu za koji svi već znaju šta ima u ponudi...

Ja ću vam predstaviti 5 proizvoda koje najviše koristim i volim.
Neke sam recenzirala, neke nisam ali planiram uskoro...

Dry ends serum 

Prvo pa muško :D pisala sam o ovom serumu ovdje i ne znam šta da vam kažem osim da volim ovo malo čudo. Njeguje, zagladi, ne masti, miriše, pristupačno, jeftino i traje dugo. Pa šta još da poželim?
Kupovala, kupujem i kupovaću :)

Planet Spa - Dead sea minerals body scrub

Recenzirala sam ovaj piling, ne mogu ništa reći što već nisam u OVOM postu.
Fantastičan piling, još uvijek nisam našla dostojnu zamjenu. Trk na link i sve će da vam bude jasno.

Extra lasting eyeliner


O ovom malom čudu ću tek da vam pišem pa neću previše da otkrijem sada ali najbolji eyeliner koji sam ikad probala. Dostupan, lako se sa njim rukuje, cjenovno pristupačan i ludački traje. Neću više ništa da vam kaže ali dok je u top 5 proizvoda, možete li zamisliti koliko je dobar? :))

Anew Vitale okoloočna kremica



Okoloočna krema iz ove linije je fantastična. Trenutno je koristim i baš mi odgovara. Isprobavam i neke druge ali ovu imam za "ne daj Bože" ako mi druge zasmetaju i slično... Više o njoj na OVOM linku.

Far away parfem

Iiii, šećer na kraju, jedan od dražih parfema koji koristim godinama - Far Away.
Imam nekoliko omiljenih parfema koji se stalno vrte tu negdje i Far Away je jedan od njih.
Nisam dobra u opisivanju pa vas ipak šaljem na Punmiris.com ako vam išta znači opis prije nego njušnete.


Koji su vaši Avon favoriti? Šta najviše volite i koristite? :)

You Might Also Like

24 komentari