No+Vello - Tretman lica i moje iskustvo

4.12.13

Blogodrugarica a i puno više od toga, Neira sa Delirium lifestyle mi je samo poslala poruku da su je kontaktirali iz NoVella za saradnju a ona proslijedila dalje.
Mene se sjetila jer zna koliko joj vazda trubim kako imam problema sa onim dosadnim, povratničkim bubuljicama i skontala da bi možda ovo moglo da bude rješenje.

Bila bi luda da nisam pristala, pa mogu makar pokušati, je l' tako?

Za mene je bio predviđen tretman protiv bubuljica tako da, kad sam se pojavila u salon nisam birala da li ovo ili ono. A nisam ni htjela, bubuljice me muče više od bilo čega drugog...

Ako pratite i druge blogerke onda ste mogle vidjeti šta su radile Melisa ili Ema.

No+Vello salon se u Banja Luci nalazi preko puta parka Petar Kočić, odnosno kod glavne Unicredit banke
 i teško da ćete ga promašiti jer, kao i u ostalim gradovima,
 privlači pažnju zelenom bojom čak i sa vanjske strane :D


A kad uđete unutra...



Sviđa mi se zelena boja i ljubazna radnica koja me je dočekala.
U moru ovih neljubaznih, neobičnije je naići na nekog ko radi svoj posao kako treba.

Inače, pojasnila je sve, od same pripreme do procesa preko toga kako bi koža mogla kasnije da reaguje, koliko je tretmana okvirno potrebno za vidljive promjene i slično.
Pomogla je i da ispunim formulare prije samog tretmana tako što je objasnila svako pitanje i slično...

Otišla sam bez trunke šminke, sa svim zlom na licu koje me muči.


Sam postupak nije trajao dugo i ljubazna Izabela mi je objašnjavala korak po korak.
Prvo mi je zaštitila ben na licu, usne te obrve a zatim nanijela u debelom sloju gel sa kojim se tretman radi. 
Zaštitila mi je oči sa dva tufera i posebnim naočalama i onda upozorila da mogu a i ne moram da osjetim lagano peckanje ali da ću sigurno da vidim "blicanje" pred očima i da se ne prepadnem,

Naravno da sam se trznula prva dva - tri puta.
Peckanje nisam osjetila, makar ne u mjeri da mi izaziva bol.

Takođe mi je rekla da je potrebno uraditi barem 6 tretmana u razmaku od 7 do 10 dana da bi se vidio efekat. Od smanjenog lučenja sebuma i očišćenih, suženih pora a na kraju i lice bez bubuljica.
Poenta je da ovaj tretman djeluje na onaj sloj kože u kojem se nalaze bakterije krivci za iste.

Nakon završetka tretmana, uklonila mi je gel, očistila lice te stavila različite serume i preporučila ustvari da, dok traju tretmani, ne bi trebala da koristim reviše proizvoda već poseban serum sa C vitaminom.

Pomenuti serum sam dobila na poklon a o njemu ću vam pisati u nekom od narednih postova.
Takođe, napomenula mi je da nakon tretmana nema crvenila i iritacija ali da u roku od 48h može doći do sitnih bubuljica koje liče na komedone ali nisu i da ih ne smijem nikako dirati jer ću da napravim samo gore.

Tako smo dogovorile sledeći tretman a ja izašla iz salona i krenula kući.
Lažem. Svratila sam taj dan do druga i bila u shoppingu :D


Pored toga što je bio ugodan, tretman mi nije izazvao dodatne probleme u vidu bubuljica u narednom vremenskom periodu ali ono što jesam primjetila, nakon JEDNOG JEDINOG TRETMANA uz korištenje seruma sa C vitaminom je smanjeno lučenje sebuma, naročito na nosu (na koji se vječito žalim).

Nakon 10 dana, novi tretman, ovaj put jači ali i dalje ugodan, ništa bolno ali ovaj put sa pokojom sitnom bubuljicom na mjestima gdje sam najviše osjetila peckanje.

Trenutno, zbog različitih obaveza, ne mogu sebi priuštiti tretman svakih 7 dana jer sam svaki vikend na drugom mjestu i u drugom gradu ali da ću nastaviti, svakako.
 Pokušaću da to bude makar jednom mjesečno iako sam sigurna da to neće uticati na te moje "povratničke" bubuljice jer su one rezultat policističnih jajnika ali ako ću manje da se sjajim i imam uže pore, što da ne?

Svaki tretman košta 40KM i potrebni broj je teško odrediti jer svi reaguju drugačije.
Ako imate novca i očajne ste k'o ja a prošle ste već puno toga i ništa nije pomoglo, pokušajte No+Vello :)

O drugim tretmanima koje nude ne mogu govoriti jer iste nisam isprobala niti me privlače ali ovog za lice ću se držati koliko god budem mogla.

Više informacija možete pronaći na stranici

Nomasvello.ba

Da li ste probale neki od tretmana koje nude NoVello centri?
Ako jeste, jeste li zadovoljne, ako ne, hoćete li probati nešto?







You Might Also Like

20 komentari