Holika Holika AquaPetite Jelly BB cream #01 - aqua beige

19.2.14

Iako je u kozmetičkom svijetu nastala sveopća pomama za CC kremama, ja sam i dalje guglala neke azijske BB kreme i ova mi učinila jako zanimljivom. Između ostalog, privukla me struktura i voda kao baza pa sam htjela isprobati iako sam na različitim kako azijskim tako i USA blogovima čitala da joj je prekrivanje srednje ali nadogradivo. Mislim da je ne bi ni kupila da nisam naletila na neki kod za popust a u tom periodu je bila akcija od 15ak % na sve Holika Holika proizvode na Cosmetic-love.com pa mi je to bila idealna prilika...

Ima tu još BB krema koje hoću da probam, prvenstveno su Missha i mnogo ih hvale da imaju dobro prekrivanje. Ali, o tom po tom. Za sad je na red došla ova koju sam čekala mjesec i po i slala X mailova da vidim gdje je zapelo. I napokon je stigla. Bila je ekstremno zaštićena sa svim i svačim jer je posudica staklena pa da ne daj Bože ne bi negdje u transportu samo ciknula :D

Naručila sam i neku masku za lice ali nisam je isprobala... Planiram uskoro pa ću je recenzirati.
Inače, dolazi u kartonskoj kutijici i dobijete i spužvicu za nanošenje, jako zanimljivog oblika...
( oprostite na malo lošijim fotografijama, eksperimentišem sa lightboxom ali nikako da nađem najpogodniji položaj svijetla a u međuvremenu sam zagubila i spužvicu i bacila kutiju :/ ).

Redovna cijena ove BB kreme je 18.63$ i dobijete 50ml proizvoda a ja sam je, zajedno sa maskom i svim popustima platila nekih 22KM što i jeste i nije jeftino jer sam kupovala mačka u vreći.




Samo pakovanje je simpatično ali pomalo nepraktično jer se "grabi" a grlo posudice je preširoko, čep je od preslabe plastike i uvijek je nered. Takođe, ne čini mi se ona kašičica ( znam kako se zove al' simpatično mi reći kašičica ) dovoljno duga da kasnije dođe do dna bočice kad se proizvod potroši. Staklo je poprilično debelo i čvrsto a kao što sam rekla, čep i nije baš. 



S razlogom nisam očistila bočicu već sam slikala da vidite šta se dešava jer je čep preslab. Ako se slučajno negdje okrene, prevrne bude totalni belaj i jako neuredno.

Sama BB krema je zbilja vodenaste strukture, ima blag, puderast miris koji se gubi nanošenjem na lice ali je jako ugodan. Tekstura je neobična ako ste navikli na standardne pudere i čini se k'o da bježi. Lako se nanosi prstima, spužvicom ili kistom a u zavisnosti od toga je i prekrivanje. Prstima i spužvicom prekrivanje je slabo, dovoljno da ujednači ten i da onaj fini, zdravi sjaj licu ali nije pretjerano dewy. Buffing kistom dobijem jače prekrivanje ali moguće je nadograditi sa još jednim slojem bez cakey izgleda.

Ne matira ali možete to popraviti sa puderom u prahu ili kamenu, u protivnom joj je trajnost na T-zoni neka 4h. Ono što moram spomenuti, da, zbog vode u sastavu ne masti lice dodatno. Dolazi u dvije nijanse, jedna toplog a druga hladnog podtona. Moja je 01 - aqua beige ( topli ). Nije izazvala nikakav nered na licu u vidu bubuljica, komedona i slično što je pozitivno a kako mi je lice proteklih dana bilo solidno koristila sam je često jer mi nije trebalo jače prekrivanje. Evo i swatcheva direktno na suncu i u hladu.





Znam da ćete primjetiti i začuditi se kako su ovo potpuno 3 različite nijanse a ja ih koristim :D
ArtDeco rich treatment mi nijansom najviše odgovara, Holika Holika je pomalo presvijetla ali zbog slabijeg prekrivanja i teksture poprilično prilagodljiva pa ne izgledam kao duh dok mi je Dermablend preroz ali ga uspijem miješati i kombinovati i najčešće koristim naveče zbog trajnosti i prekrivanja.
( uskoro recenzija ova dva ). 

Nisam baš najbolje potrošila ovih 20KM ali dobro, nije mi prvi put. BB kremu ostavljam i koristiću u periodu kad mi lice ne divlja, zbog vode u sastavu je super za ljeto jer je jako lagana ali nijansa mi neće odgovarati 100%. Šteta što nema više nijansi ali me to ne iznenađuje jer je u pitanju azijsko tržište... Uglavnom, kupovinu neću ponoviti ali mi je drago da sam probala.

You Might Also Like

14 komentari