Sunday BLUEs

16.2.14

Volim kad odradim dovoljno fotografija pa rasporedim za nekoliko postova i onda kad me stigne "boljka" kao proteklih dana, imam šta da objavim...

Tako je i danas. Kičma me boli već mjesec dana, proteklih 7 sam sam na terapijama jer mi je živac opet uklješten. Kažem opet jer sam prije 3 i po godine operisala diskusherniju tako da ovo sad što se dešava me pomalo brine. Ali dobro. Uglavnom, ne bi ja bila baksuz da me još nisu dohvatili i upaljeni limfni čvorovi na vratu pa glave ne mogu pomjeriti. Ali vani je sunce, meni je ostalo još jednocifren broj ispita do diplome i imam razlog za biti pozitivna :)) eto, ispovjesti nedjeljom sa Majom Memić su završene.

Ovo mi je najdraža jakna ikad, jedna od onih koje sam vidjela i automatski ponijela da platim bez da sam razmišljala dopušta li mi to budžet ili ne. I maksimalno je nosim i ljeti i zimi i bilo kad.


Inače, jakna je AMISU, suknja MONKI, šunjalice su Timberland ( OFFICESHOES.BA ) a majica, ogrlica i torba su DRESSLILY.COM. Sve na ruci je uvijek ista postova, sat ESPRIT, narukvice LINDEX, AMISU a i ne vide se pretjerano dobro...






You Might Also Like

20 komentari