Avon Ultra Colour Absolute ruž za usne

3.2.14

Novi Avonovi ruževi su zauzeli svaki djelić blogosfere.
Ko ih nije probao sigurno čeka svoju narudžbu ili traži Avon lady da naruči.

Manija nije zaobišla ni mene...

Karakteristika ovih ruževa je kremasta formula koja hidratizira i njeguje usne jer ima kompleks 
vitamina E i C a kolagen i F15 su tu da štite.


Ruževi su dostupni u 20 nijansi a podijeljeni u roze, koraljne, crvene, ljubičaste i neutralne.
Ovu liniju ruževa ne karakteriše pigmentovanost već srednje prekrivanje ali njega usana je zagarantovana.

Ja sam ponosna vlasnica 3 ruža a još neke nijanse polako putuju prema meni...



Imam različite Avon ruževe i koristila sam dosta njih u srednjoj školi ali čini mi se da je ovo Avonovo najčvršće pakovanje ikad. Ima onaj klik - klak mehanizam i kad vraćate poklopac on fino škljocne i 
nema šanse da se ruž sam otvori i napravi belaj u neseseru.

 U akutelnom katalogu cijena je nevjerovatnih 6,9KM a za to ćete dobiti 3,6g proizvoda u čvrstom, plastičnom pakovanju. Roze boje.

Što se tiče toga, vidim da su svi oduševljeni rozim pakovanjem ali ja nisam. 
Ne volim rozu, bebi rozu, pink ili bilo šta na taj fazon. Nikako. Pa ni ruževe :D
Da se mene pita svi ruževi bi bili pakovani kao MAC. 
Oh, let's be real, nakon što sam ga probala da se mene pita ja bi imala samo MACove ruževe. SVEEE! 

Ali, idemo dalje.
Kao što iz Avona kažu, ove ruževe karakteriše srednje prekrivanje i izuzetna njega sa čim moram da se složim. Dugo sam nosila samo nudaste nijanse ali poslednjih pola godine baš nosim različite boje, najčešće crvene i toliko ruževa mi isušuje usne da ne mogu da zamislim da ne koristim balzam.
Eh, sa Avon Colour Absolute to nije slučaj. Nema potrebe za balzamom jer dovoljno hidratizira usne i ima pristojnu trajnost. Naravno da neće da izdrži kafe i jelo 24h, meni ništa ne drži toliko dugo ali 3-4h bez popravki ili 5 uz poneku korekciju je sasvim pristojno ako uzmete u obzir da uopšte nisu zamišljeni da vam traju već njeguju. Primjetila sam da mi super odgovaraju sad kako je hladno a kad stavim ruž usne su zbilja njegovane i manje oštećene. Trenutno imam problema sa ispucalim usnama ali samo jer sam 3 noći išla u šetnje bez ikakvog labela i stalno vlažila usne jezikom i napravila belaj. Ali, proći će...

Ono što sam još primjetila je da mi nije baš neophodna olovka za usne iako je volim koristiti kad su u pitanju jače, upečatljivije nijanse ali ovaj ruž ima minimalno prelijevanje preko i ne uvlači se u usne. Već ste mogle skontati da ne isušuje ali nije na odmet da još jednom spomenem.


Warm honey mi je najdraža i jedno najviše korištena nijansa. Neutralna nijansa koju koristim preko dana i ne naglašavam pretjerano usne a potrebna mi je njega. Naveče kad naglasim oči pa ne bi da ističem usne ili jednostavno kad mi se ne nosi samo labelo a on daje onako baš fin, neutralni izgled koji nekad dopunim sa Astor sjajem za usne slične nijanse. 


 Lovely chery najmanje koristim jer mi jednostavno ne odgovara nijansa. Isprobala sam ga par puta ali nikako nije nošen samostalno već uvijek kao podloga za neki drugi crveni ruž, hladnijeg podtona. 


Tender mauve malo manje nošen od Warm honey jer mi se uklapa u dnevne lookove. Iako spada u grupu rozih  poprilično je zagasit, moje usne oživi i baš ga volim...

E sad, swatcheve i miris sam ostavila za kraj posta.
Warm honey i Tender mauve mi uopšte nemaju miris ali Lovely chery baš miriše višnjasto.
Jesam li luda? Mirišu li vaši ruževi drugačije? :D

Živu me zanima...

Što se tiče swatcheva, smrzavala sam se jedno sat vremena na balkonu i donosim tri fotografije;
direktno dnevno svijetlo, "hladovina" i u sobi, pod umjetnim svjetlom.
Usne nisam u stanju da slikam dok ih ne zaliječim ali ako ne editujem naknadno post, možete ih očekivati na Facebook stranici bloga.

direktno dnevno svijetlo
"U hladu"
umjetno svijetlo


I za kraj, jedna slika izbliza. 
Ovo su definitivno ruževi za njegu, ne pigmentovani i sigurno ne mat pa ako ste ljubitelji takvih ruževa onda nikako ne smijete da ih zaobiđete.
Naročito ne sad po ovoj cijeni.


Imate li neki od Colour Absolute rueževa, kako vam se čine i ako ne, planirate li kupovinu? :))

P.S. BLOG SALE je i dalje aktivan, većinu toga sam još dodatno snizila, samo da rasprodam.
Pa, ako niste do sad, zavirite :)))

You Might Also Like

18 komentari